عملیات تیراندازی در الخلیل/ یک صهیونیست کشته و یک نفردیگر زخمی شدند+ ویدیو

عملیات تیراندازی در الخلیل/ یک صهیونیست کشته و یک نفردیگر زخمی شدند+ ویدیو
دوشنبه 30 مرداد 1402 - 12:21

رسانه های خبری از عملیات تیراندازی در شهر الخلیل و کشته شدن یک صهیونیست زن و زخمی شدن یک نفر دیگر خبر دادند.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی

بامداد امروز (دوشنبه) بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک کریات اربا در الخلیل در جنوب کرانه باختری اشغالی، یک شهرک نشین زن کشته و یک شهرک نشین صهیونیست زخمی شد.

درهمین حال منابع صهیونیستی نیز از وقوع تیراندازی در شهر الخلیل خبر دادند.

تیراندازیبنابر گزارش های منتشر شده، در این عملیات یک صهیونیست کشته و یک نفر دیگر زخمی شده است.

تیراندازیرسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که تیراندازی در جنوب الخلیل از داخل یک خودرو انجام شده و مجریان عملیات از محل متواری شدند.

تیراندازی

تدابیر امنیتی شدید رژیم صهیونیستی در اطراف شهر الخلیل

ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای خود را در اطراف شهر الخلیل به منظور یافتن مجریان عملیات تیراندازی در جنوب این شهر به حالت آماده‌باش درآورده و تدابیر امنیتی شدیدی به اجرا گذاشته است.

منابع صهیونیستی برآورد کرده اند که خودروی مجریان عملیات تیراندازی در الخلیل به خودروی صهیونیست‌ها نزدیک شده و منتظر رسیدن آن به داخل میدان بوده تا سرعت خودرو کم شود و پس از آن از فاصله بسیار نزدیک به سمت صهیونیست‌ها تیراندازی کرده و بدون اینکه کسی از خودرو پیاده شود، محل را ترک کردند.

روز شنبه (28 مرداد ماه) نیز طی عملیات یک جوان فلسطینی در شهرک حواره در جنوب نابلس در کرانه باختری فلسطین دو صهیونیست هدف قرار گرفتند و بر اثر شدت جراحات وارده کشته شدند.

منابع عبری زبان خاطرنشان کردند که این عملیات در شهرک حواره در جنوب نابلس در کرانه باختری رخ داده و مجری عملیات نیز محل را ترک کرده است.

پربیننده ترین خبرها