فعال شدن مجدد سامانه پدافند صهیونیستی برای مقابله با پهپاد مقاومت فلسطین

فعال شدن مجدد سامانه پدافند صهیونیستی برای مقابله با پهپاد مقاومت فلسطین
دوشنبه 30 مرداد 1402 - 09:46

منابع صهیونیستی اعلام کردند که سامانه گنبد آهنین مجددا برای مقابله با پهپاد مقاومت در نوار مرزی غزه فعال شده است، این دومین بار طی دیروز و امروز است که پهپادهای مقاومت سامانه های گران قیمت گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را به چالش می کشند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

پایگاه خبری روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد که ارتش این رژیم با موشک‌های سامانه گنبد آهنین یک پهپاد را در نوار مرزی غزه هدف قرار داده است.

پهپادهای ارزان قیمت مقاومت فلسطین طی 24 ساعت گذشته برای دومین بار سامانه گران قیمت موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را به چالش کشیدند.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد دیروز (یکشنبه) نیز اعلام کرد که سامانه های پدافندی این رژیم برای هدف قرار دادن یک پهپاد مقاومت فلسطین در حریم هوایی غرب رفح در جنوب نوار غزه فعال شده است.

در همین زمینه خبرگزاری شهاب نیز دیروز گزارش داد که صدای انفجارهای مهیبی در حریم هوایی غرب رفح شنیده شد که مشخص شد با فعال شدن سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی دو موشک زمین به هوا برای هدف گرفتن یک پهپاد مقاومت شلیک شده است.

رادیو ارتش اشغالگر نیز اعلام کرد: سامانه گنبد آهنین پهپادی را که از جنوب غزه به حریم هوایی منطقه مرزی اشکول نفوذ کرده بود، رهگیری کرد.

پربیننده ترین خبرها