واکنش گروه های فلسطینی به عملیات الخلیل

واکنش گروه های فلسطینی به عملیات الخلیل
دوشنبه 30 مرداد 1402 - 13:39

گروه های فلسطینی به دنبال عملیات تیراندازی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در الخلیل که به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد، این عملیات را پاسخ طبیعی فلسطینیان به جنایتگری رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تبریک علمیات تیراندازی در الخلیل که به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد،‌ تاکید کرد که مقاومت قهرمان فلسطین در کرانه باختری بار دیگر ضربه‌ای قوی به دشمن وارد کرد و دشمن اشغالگر را در شمال کرانه باختری و امروز هم در جنوب این منطقه به چالش کشید.

عملیات الخلیل پاسخ طبیعی فلسطینیان به اشغالگران است

حازم قاسم اظهار داشت که این عملیات در چارچوب پاسخ طبیعی فلسطینیان به جنگ دینی دشمن صهیونیستی علیه مقدسات فلسطین و طرح‌های اشغالگرانه این رژیم در قدس و کرانه باختری انجام گرفته است.

قاسم گفت: جوانان مبارز فلسطینی در کرانه باختری قادر به نفوذ به سیستم‌های امنیتی دشمن صهیونیستی به رغم آماده‌باش کامل این رژیم هستند.

وي تاكيد کرد که عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان تا بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین ادامه خواهد داشت.
جهاد اسلامی: عملیات الخلیل پیام هشدار به اشغالگران بود

جنبش جهاد اسلامی عملیات تیراندازی امروز در الخلیل را پیام هشداری به دشمن صهیونیستی دانست مبنی بر اینکه روزهای به مراتب سخت‌تری در انتظار آنان خواهد بود و مقاومت فلسطین هر لحظه در میدان حاضر است.

این جنبش تاکید کرد که عملیات الخلیل پاسخی طبیعی به جنایات دشمن اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین بود.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین: عملیات الخلیل قدرت نفوذ مقاومت را اثبات کرد
عملیات الخلیل در ادامه عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان صورت گرفت و قدرت نفوذ مقاومت در کرانه باختری به سیستم‌های امنیتی دشمن صهیونیستی و عبور از تمامی موانع و تدابیر امنیتی شدید و پیچیده این رژیم را به اثبات رساند.

پربیننده ترین خبرها