دستورات ویژه وزیر کشور عراق درباره تامین امنیت زائران حسینی (ع)

دستورات ویژه وزیر کشور عراق درباره تامین امنیت زائران حسینی (ع)
دوشنبه 30 مرداد 1402 - 16:23

وزیر کشور عراق بر حضور میدانی فرماندهان پلیس و امنیتی این کشور برای نظارت مستقیم بر اجرای دقیق طرح ها و پشتیبانی از نیروهای تامین کننده امنیت و خدمات رسانی به زائران در مراسم اربعین حسینی (ع) تاکید کرد.

العالم - عراق

« عبدالامیر الشمری» در نشست با فرماندهان امنیتی دستور داد که همه نیروهای امنیتی از لحاظ منابع انسانی و اطلاعاتی آمادگی کامل داشته باشند به ویژه اینکه زائران به دلیل افزایش گرمای هوا در شب حرکت می کنند.

وزیر کشور عراق به افزایش تلاش های مهندسی و بررسی مسیرهای زائران و تقویت ایست بازرسی ها و گشت های پلیس اشاره کرد و بر تقویت انواع سیستم های ارتباطاتی تاکید کرد.

وزیر کشور عراق تقویت کار رسانه ای و مبارزه با شایعات را ضروری دانست و دستور تامین شمار کافی بانوان بازرس در استان های دارای گذرگاه های مرزی علاوه بر کربلا و نجف را صادر کرد.

وی بر انجام گشت های مشترک برای رصد روند حرکت خودروها در بزرگراه ها و جلوگیری از حوادث رانندگی تاکید کرد و خواستار نظارت بیشتر فرماندهان ذیربط در این خصوص شد.

به گزارش ایرنا، در این نشست هر یک از تشکیلات امنیتی گزارشی از اقدامات انجام شده جهت تامین امنیت زائران اربعین حسینی ارائه کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها