هادی عامری: نقش شهید سلیمانی در آزادسازی دیالی را هرگز فراموش نمی‌کنیم

هادی عامری: نقش شهید سلیمانی در آزادسازی دیالی را هرگز فراموش نمی‌کنیم
يکشنبه 29 مرداد 1402 - 21:41

جانشین سازمان الحشد الشعبی عراق گفت: ما هرگز نقش بزرگ جمهوری اسلامی ایران و شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در آزادسازی استان دیالی و استان های دیگر عراق را فراموش نمی‌کنیم.

العالم - عراق

«هادی عامری» جانشین سازمان الحشد الشعبی در مراسم نمایش آمادگی موکب های استان دیالی برای میزبانی از زائران اربعین حسینی که در پادگان « شهید الحمداوی» این استان برگزار شد، با بیان این مطلب خطاب به مردم استان دیالی اظهار داشت: شما کسانی هستید که الحشد الشعبی را دیدید و برای مبارزه با داعش به یاری آن شتافتید و هرچه داشتید به این بسیج مردمی دادید.

در این مراسم موکب داران و خادمان موکب های استان دیالی عنوان کردند که همه مردم این استان به استقبال زائران اربعین حسینی خواهند شتافت و همه اموال و خانه های خود را برای پذیرایی از آنها آماده کرده اند.

آنها بیان کردند که از امروز به طور تمام وقت در خدمت زائران اربعین امام حسین (ع) خواهیم بود که از طریق گذرگاه منذریه به استان ما وارد خواهند شد.

یکی از روحانیون شرکت کننده در این مراسم نیز با اشاره به آمادگی مردم استان دیالی برای میزبانی از زائران اربعین گفت: مردم در کنار نیروهای الحشد الشعبی و سایر گروه های مقاومت برای پذیرایی از زائران اربعین امام حسین (ع) آماده هستند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام رئیس سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق طی سه روز گذشته بیش از ۹۲ هزار زائر خارجی اربعین حسینی وارد عراق شده اند.

پربیننده ترین خبرها