گزارش العالم از خطرناک ترین عملیات فلسطینی ها در منطقه امنیتی الخلیل

دوشنبه 30 مرداد 1402 - 21:18

خبرنگار العالم گزارش داد که رسانه های صهیونیستی عملیات الخلیل را که منجر به کشته شدن یک شهرک نشین زن و مجروح شدن شدید یک شهرک نشین دیگری شد، خطرناک ترین عملیات توصیف کردند زیرا این عملیات در منطقه امنیتی اسرائیل و در نزدیکی کریات اربع بزرگ ترین شهرک الخلیل انجام شد.

العالم - فلسطین اشغالی

فارس الصرفندی خبرنگار شبکه خبری العالم در البیره اشغالی فلسطین گزارش داد: از حواره در شمال تا الخلیل در جنوب کرانه باختری، گلوله‌های مقاومت فلسطین و عملیات‌های کیفی آنان شهرک‌نشینان را نشانه رفته و سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی را سردرگم کرده است.

این بار عملیات نظامی در جنوب الخلیل توسط نیروهای مقاومت فلسطین انجام شد که منجر به کشته شدن یک شهرک نشین زن و مجروح شدن شدید یک شهرک نشین دیگر شد. ارتش اشغالگر ضمن محاصره منطقه نزدیک شهرک کریات اربع تاکید کرد در حال تلاش برای ردیابی عاملان و بازرسی خودروی سوخته پیدا شده در شمال الخلیل در نزدیکی شهرک حلحول است.

عملیات الخلیل در حالی صبح امروز رخ داد که معمای عملیات حواره که منجر به کشته شدن دو صهیونیست گردید، حل نشده است. این امر برای اشغالگران به ویژه راست‌های افراطی که با ادعای توانمندی در سرکوب فلسطینی ها به قدرت رسیدند، بحرانی واقعی ایجاد کرد و معلوم شد که در عمل به ادعاهای خود شکست خورده اند.

علاوه بر این، رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر بحران امنیتی خود از طریق شهرک نشینان به شهرک های فلسطینی حمله ور شد که مشابه این حمله در ساعات گذشته در حومه حواره و دیگر شهرک های فلسطینی نزدیک نابلس نیز اتفاق افتاد.

عملیات حواره و الخلیل هر دو منجر به مرگ نیروهای امنیتی اسرائیل شد.

پربیننده ترین خبرها