فرمانده ستاد مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی: شکست خوردیم

فرمانده ستاد مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی: شکست خوردیم
دوشنبه 30 مرداد 1402 - 21:42

فرمانده ستاد مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش این رژیم در مقابله با عملیات‌های ضدصهیونیستی در حواره و الخلیل شکست خورده است.

العالم - فلسطین اشغالی

بنابر گزارش سما، یهودا فاکس، فرمانده ستاد مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش این رژیم در جلوگیری از عملیات‌های مقاومتی حواره و الخلیل شکست خورده است.

فاکس اعلام کرد: مدت زیادی بود که چنین موجی از عملیات را شاهد نبودیم. این هفته در به شکست‌کشاندن این عملیات‌ها موفق نبوده‌ایم.

فرمانده ستاد مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به ۲ عملیات مقاومتی که طی این هفته در حواره و الخلیل انجام شد گفت: ما در موجی از عملیات به سر می‌بریم که مدت‌ها بود به چشم ندیده بودیم. این هفته نتوانستیم این موج را خنثی کنیم.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: بر اساس ارزیابی اوضاع از سوی ارتش، از امروز یک گردان و ۲ گروهان به یگان‌های عملیاتی حاضر در منطقه (کرانه باختری) اضافه می‌شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه با اشاره به دلیل این اقدام افزود: علت این امر، کمک به فعالیت‌های دفاعی در منطقه و پیگرد مجری عملیات الخلیل است.

از سوی دیگر شهاب نیوز از بازدید منطقه اجرای عملیات ضدصهیونیستی الخلیل توسط هرتزی هالیوی، فرمانده کل ارتش رژیم صهیونیستی، رونین بار، رئیس سرویس امنیتی این رژیم (شاباک) و یهودا فاکس، فرمانده ستاد مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین فلسطین آنلاین به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یوآف گالانت، وزیر جنگ این رژیم به محل اجرای عملیات امروز در الخلیل رفته‌اند.

به گزارش مهر،‌ در جریان عملیات مقاومتی امروز در الخلیل، یک صهیونیست به هلاکت رسید و یک صهیونیست دیگر نیز زخمی شد. گردان‌های شهدای الاقصی وابسته به جنبش فتح مسئولیت این عملیات را به عهده گرفتند.

این در حالی است که شنبه نیز طی عملیات مقاومتی دیگری که توسط یک جوان فلسطینی در حواره انجام شد، ۲ شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند.

پربیننده ترین خبرها