درز اطلاعات حساس از وبگاه‌های دوست‌یابی رژیم صهیونیستی

درز اطلاعات حساس از وبگاه‌های دوست‌یابی رژیم صهیونیستی
سه شنبه 31 مرداد 1402 - 17:07

رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از برخی سایت‌های دوست‌یابی این رژیم به‌تازگی اطلاعات حساسی به بیرون درز کرده است.

العالم - فلسطین اشغالی

سازمان فضای سایبری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اخیرا «اطلاعات حساسی» از چند وبگاه صهیونیستی برای دوست‌یابی به بیرون درز کرده است.

بر اساس گزارش شامگاه دوشنبه شبکه «آی۲۴»، برخی از وبگاه‌هایی که از آن‌ها اطلاعات به بیرون درز کرده عبارتند از وبگاه آشنایی ثروتمندان با یکدیگر، وبگاه دوستیابی همجنس‌گرایان، وبگاه آشنایی متدینان و چند وبگاه دیگر.

سازمان فضای سایبری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که سعی خواهد کرد حریم خصوصی کاربران را حفظ کند و همچنین با کمک شرکا تلاش خواهد کرد احتمال درز اطلاعات حساس را کاهش دهد.

در این بیانیه آمده است: «اما در مقابل، از طریق مالکان وبگاه‌ها مطلع شده‌ایم که آن‌ها در حال بررسی میزان و کیفیت اطلاعات درز کرده هستند. سازمان، تمام‌وقت و در برهه اخیر با همکاری شرکت‌های میزبانِ این نوع وبگاه‌ها در خصوص حمله هشدار داده و درباره تقویت قدرت دفاعی توصیه‌هایی ارائه کرده است».

این سازمان همچنین اعلام کرد که مالکان وبگاه‌ها یا شرکت‌های میزان سایت‌ها موظفند دستورالعمل‌های حریم خصوصی را حفظ کنند، مراجعه‌ کنندگان را از محتوای اطلاعاتی که به‌ بیرون درزشده و اقداماتی که برای کاهش خسارات اتخاذ خواهد شد، مطلع نمایند».

هکرها در ماه‌های گذشته بارها نهادها و سازمان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف حملات سایبری گسترده قرار داده‌اند. «گابی پورتنوی» رئیس سازمان امنیت سایبری رژیم صهیونیستی، اواخر سال گذشته، اذعان کرده بود که این رژیم هر ماه با ده‌ها حمله سایبری مواجه است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی (کان) گزارش داده بود که پورتنوی از شدت و میزان این حملات «ابراز حیرت و تعجب» کرده است.

پربیننده ترین خبرها