منبع عبری: حماس و ایران پشت موج عملیات‌های کرانه باختری هستند/ حماس: هرگونه ترور درغزه، درهای جهنم را به روی "تل آویو" خواهد گشود

منبع عبری: حماس و ایران پشت موج عملیات‌های کرانه باختری هستند/ حماس: هرگونه ترور درغزه، درهای جهنم را به روی
چهارشنبه 1 شهريور 1402 - 16:03

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در حالی پس از نشست امنیتی دیروز کابینه این رژیم، حماس و ایران را به دست داشتن در موج عملیات‌های مقاومتی اخیر در کرانه باختری متهم کرده که خبرها از لو رفتن طرح رژیم صهیونیستی برای ترور فرماندهان حماس حکایت دارد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

"نیر دفوری" خبرنگار نظامی شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شده که عملیات‌ها علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه باختری به دستور و رهبری حماس و ایران انجام می‌گیرد.

بنابر گفته دفوری، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در پایان جلسه روز گذشته خود بر هدف قرار دادن عاملان و هدایت کنندگان عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه باختری تاکید کرده است.

وی خاطرنشان کرده که جزئیات دقیق این جلسه مشخص نیست و همچنین معلوم نیست که قرار است کدامیک از رهبران مقاومت هدف قرار گیرند.

این خبرنگار صهیونیستی گفته که ممکن است پاسخ رژیم صهیونیستی به عملیات‌ها در کرانه باختری نباشد و جایی دیگر باشد حتی اگر این مسئله به قیمت ورود به جنگ و درگیری در منطقه‌ای غیر از کرانه باختری تمام شود.

به دنبال درز چنین اطلاعاتی از کابینه رژیم صهیونیستی، حالا شبکه عبری زبان کان از لو رفتن طرح این رژیم برای ترور فرماندهان حماس خبر داده و طی گزارشی خاطرنشان کرده که حماس دریافته "اسرائیل" پس از جلسه روز گذشته کابینه امنیتی قصد طرح‌ریزی برای تروری ناگهانی همانند عملیات ترور اخیر فرماندهان جهاد اسلامی در غزه را دارد، به همین خاطر طی پیامی به میانجی مصری اعلام کرده که مقاومت در غزه در صورت هرگونه ترور، درهای جهنم را به روی "صهیونیست ها" خواهد گشود.

پربیننده ترین خبرها