به دنبال تهدید به ترور رهبران مقاومت از سوی تل آویو صورت گرفت؛

آماده‌باش مقاومت فلسطین از غزه تا لبنان

آماده‌باش مقاومت فلسطین از غزه تا لبنان
چهارشنبه 1 شهريور 1402 - 17:51

گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه و خارج به ویژه لبنان، به دنبال تهدیدات دشمن صهیونیستی به ترور رهبران مقاومت به حالت آماده‌باش کامل درآمده و تدابیر امنیتی شدید و بی‌سابقه‌ای را اتخاذ کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

منابعی در مقاومت فلسطین در گفتگو با العربی الجدید خاطرنشان کردند که رهبران مقاومت تهدیدات دشمن صهیونیستی به ویژه پس از تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری را جدی گرفتند. رژیم صهیونیستی مسئولیت این عملیات‌ها را متوجه رهبران حماس و جهاد اسلامی در غزه و لبنان می‌داند.

مقاومت در عین حال انواع هواپیماهای شناسایی رژیم اسرائیل را در حریم هوایی نوار غزه رصد می کند که معمولا در صدد جمع آوری اطلاعات هستند.

هرچند مقاومت از مدتی قبل تدابیری امنیتی در غزه و لبنان اتخاذ کرده بود، اما در پی تهدیدات اخیر دشمن صهیونیستی تدابیر امنیتی را به شدت افزایش داده است.

مقاومت طی پیام‌هایی به طرف‌های میانجی اعلام کرده که هرگونه جنایت و ترور از سوی دشمن صهیونیستی با پاسخی فراتر از حدتصور مواجه خواهد شد.

العربی الجدید گزارش داد که گروه‌های مقاومت فلسطین به منظور آمادگی جهت هرگونه ترور و یا حمله احتمالی دشمن صهیونیستی، پایگاه‌ها و مقرهای اصلی خود را تخلیه کردند.

پربیننده ترین خبرها