گزارش العالم؛

گرامیداشت دومین سالگرد عملیات "تونل آزادی"/ جهاد اسلامی بر ادامه مقاومت تاکید کرد

چهارشنبه 15 شهريور 1402 - 22:53

جنبش جهاد اسلامی با برپایی مراسم گرامیداشت دومین سالگرد عملیات "تونل آزادی" در مقابل مقر صلیب سرخ در غزه، بر ادامه مقاومت تاکید کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی به خبرنگار العالم گفت: ما به مقاومت و جهاد خود ادامه می دهیم، این عملیات برای افزایش اعتماد مردم فلسطین به مقاومت صورت گرفت. این عملیات همچنین نشان داد که یک مقاومت ملی فلسطینی وجود دارد که بر آزادی و بازگشت پافشاری می کند و ما در نبرد برای آزادی تنها 3 گزینه پیش رو داریم: مجروح شدن، شهادت، یا اسارت. با این حال ما نباید اجازه دهیم اسرا در زندان بمانند.

بزرگداشت دومین سالگرد عملیات تونل آزادی مصادف با تهدیدات و اقدامات رژیم صهیونیستی به درخواست ایتامار بن گویر وزیر افراطی صهیونیستی برای آزار و اذیت اسرا است؛ از این رو جهاد اسلامی صراحتا وی را تهدید کرد که تا گلوله های رزمندگان مقاومت در کرانه باختری فاصله ای ندارد.

احمد المدلل، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی نیز به خبرنگار العالم اظهار داشت: مقاومت همچنان تنها گزینه برای مردم فلسطین برای رهایی از این اشغالگری باقی خواهد ماند. این عملیات محاسبات رژیم اشغالگر را به هم زد. اشغالگران هنوز در برابر مقاومت در کرانه باختری که توسط تیپ جنین آغاز شد، سردرگم هستند. عملیات تونل آزادی الهام‌بخش قهرمانانی بود که تیپ جنین را تأسیس کردند.

مقاومت بار دیگر با اسیران فلسطینی تجدید پیمان کرد؛ همچنین به اشغالگران هشدار داد که ترور رهبران مقاومت، نبرد گسترده ای را به راه خواهد انداخت.

پربیننده ترین خبرها