هک حساب‌های کاربری ۱۵ نماینده مخالف نتانیاهو

هک حساب‌های کاربری ۱۵ نماینده مخالف نتانیاهو
شنبه 18 شهريور 1402 - 17:10

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) از هک شدن حساب های کاربری ۱۵ نفر از نمایندگان کنست (پارلمان) مخالف ائتلاف حاکم به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در شبکه های اجتماعی خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که حساب های واتساب ۱۵ عضو کنست از حزب "یش عتید" هک و تحقیقات سازمان امنیت داخلی این رژیم موسوم به "شاباک" درباره آن آغاز شده است.

حزب یش عتید به ریاست "یائیر لاپید" از احزاب ائتلاف مخالف ائتلاف حاکم در رژیم صهیونیستی است. ریاست ائتلاف حاکم با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

هنوز جزئیات بیشتری دراین باره منتشر نشده است.

ائتلاف حاکم به ریاست نتانیاهو و ائتلاف مخالفان به ریاست یائیر لاپید و بنی گانتس رئیس حزب اتحاد هم اکنون بر سر لایحه تغییرات قضایی که کابینه نتانیاهو خواهان تصویب آن در کنست هستند، به شدت با هم درگیر هستند. در ماههای اخیر سرزمین های اشغالی شاهد اردوکشی خیابانی دوطرف بویژه حضور گسترده صهیونیست های مخالف این لایحه بوده است.

به گزارش ایرنا، شدت اختلافات بین دو طرف به حدی است که به ساختارهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی نیز رسیده و باعث نگرانی اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی و دیگر محافل صهیونیستی شده است و آنها نگران وقوع جنگ داخلی بین صهیونیستها در صورت تداوم این وضعیت هستند.

پربیننده ترین خبرها