گزارش خبرنگار العالم از آخرین جزئیات شهادت و مجروح شدن جوانان فلسطینی در غزه

پنج‌شنبه 23 شهريور 1402 - 12:15

در انفجار یک بمب نزدیک مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در مرز با غزه 5 جوان فلسطینی به شهادت رسیده و 25 نفر دیگر مجروح شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

اسراء البحیصی، خبرنگار العالم در غزه گزارش داد گروه های فلسطینی، رژیم صهیونیستی را مسئول حادثه ای که به شهادت و مجروح شدن چندین جوان فلسطینی انجامید، دانستند.

به گزارش خبرنگار العالم در غزه جوانان فلسطینی به منظور برگزاری راهپیمایی مسالمت آمیز در سالگرد خروج نظامیان صهیونیستی از غزه در این محل تجمع کرده بودند سپس به سمت سیم خاردارها رفته و شروع به پرتاب سنگ به سمت نظامیان صهیونیستی کردند.

وی افزود در آنجا بمبی کار گذاشته شده بود که تا آن لحظه هیچ کس از وجودش خبر نداشت و هیچ کس نمی داند که آن بمب را جوانان فلسطینی، خودشان، علیه نظامیان صهیونیستی کار گذاشته بودند یا اینکه از قبل در آنجا مانده بود؛ در هر حال بمب منفجر شد و باعث شهادت و مجروح شدن چندین جوان شد.

وی در ادامه گفت: البته داستان دیگری هم هست با این مضمون که جوانان فلسطینی خودشان این بمب را کار گذاشته بودند اما نظامیان صهیونیستی در حین حضور انها در محل، زیر آتش گرفتند و اجازه ترک محل را به آنها ندادند تا اینکه بمب، به خاطر شدت تیراندازی صهیونیست ها منفجر شد.

خبرنگار ما همچنین تصریح کرد که امروز در غزه عزای عمومی اعلام شده است و بلافصله پس از نماز ظهر، پیکر شهدا تشییع خواهد شد؛ آنها از مناطق مختلف غزه بودند. البته به نظر می‌رسد که آنها فقط چند دوست بودند که نزدیک دیوار حائل مرزی جمع شده بودند.

پربیننده ترین خبرها