حماس: عملیات‌های کرانه باختری پاسخی به جنایات صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی است

حماس: عملیات‌های کرانه باختری پاسخی به جنایات صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی است
دوشنبه 27 شهريور 1402 - 20:18

درپی تشدید عملیات‌های ضد صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری طی ساعات گذشته، سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که این عملیات‌ها در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی به بهانه اعیاد سال نو عبری انجام می‌شود.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری شهاب، «محمد حماده» سخنگوی حماس در این باره تاکید کرد که عملیات تیراندازی به نظامیان رژیم اشغالگر و شهرک نشینان در چندین منطقه در کرانه باختری، پاسخی طبیعی به جنایات روز گذشته (یکشنبه) اشغالگران در مسجد الاقصی و در چارچوب وضعیت بسیج مردمی برای دفاع از بیت المقدس و مسجد الاقصی در مقابل حملات شهرک نشینان و نقشه‌های جنایتکارانه آنها است.

حماده تاکید کرد: صدای تیراندازی در غور اردن، جنین و نابلس بار دیگر موید هوشیاری مقاومت، قدرت بازوهای مقاومت و توانایی آنها در رسیدن به نظامیان دشمن و شهرک نشینان در هر خیابان و منطقه و ناامیدی همه کسانی است که بر روی خاموش شدن شعله مقاومت حساب باز کرده‌اند.

وی گفت: ادامه جنایات شهرک نشینان در مسجد الاقصی با پاسخ‌های پی در پی فلسطینی‌ها مواجه خواهد شد و دشمنی که فقط زبان زور را می‌فهمد خود را در باتلاق وحشت و مرگ و در مقابل گلوله‌ها و اسلحه‌های رزمندگان مقاومت ما خواهد دید.

مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات یکشنبه نظامیان رژیم اشغالگر و شهرک نشینان آن به مسجد الاقصی، قدس اشغالی و کرانه باختری، طی امروز بیش از پنج بار تجمعات و مراکز ایست بازرسی اشغالگران در چندین منطقه در کرانه باختری را هدف قرار داد.

پربیننده ترین خبرها