واکنش گروه‌های مقاومت جنین به اقدامات تشکیلات خودگردان علیه مقاومت: بازداشت مبارزان را متوقف کنید

سه شنبه 28 شهريور 1402 - 18:41

گروه‌های مقاومت فلسطینی در اردوگاه جنین مخالفت خود را با هرگونه بازداشت سیاسی مبارزان توسط سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کردند.

العالم - فلسطين

گروه‌های مقاومت در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری خواستار توقف بازداشت اسرای آزاد شده و افراد تحت تعقیب شدند و مخالفت خود را با هرگونه اقدام برای تعقیب مبارزان مقاومت توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان به ریاست محمود عباس را اعلام کردند.

گروه‌های مقاومت اظهار داشتند که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان پس از نبرد سخت جنین، که در آن مبارزان فلسطینی حماسه آفرینی کردند، سیاست بازداشت سیاسی مبارزان مقاومت را درپیش گرفتند.

سخنگوی گروه‌های‌ مقاومت اردوگاه جنین گفت: ما هر نوع بازداشت سیاسی و تعقیب و دستگیری اعضای مقاومت را رد می کنیم؛ قطعا این اقدامات با افراد شریف جنبش فتح و گردان‌های شهدای الاقصی که خود توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان تحت تعقیب هستند، ارتباطی ندارد. این امر نشان می دهد که این توطئه علیه همه آزادگان کرانه باختری صورت می گیرد و فقط به سود رژیم اشغالگر، ارتش و شهرکنشینان است».

گروه‌های مقاومت از مرذم کرانه باختری خواستند که نام اعضای سرویس‌های امنیتی که مبارزان را دستگیر می‌ کنند، فاش کنند. گروه های مقاومت افزودند: اقدامات سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در زمانی صورت می گیرد که اشغالگران به اماکن مقدس و به زنان آزاده فلسطینی حمله می‌کنند و بازسازی اردوگاه جنین را برای تحت فشار قرار دادن ساکنان آن به تأخیر می‌اندازند.

تشدید موضع گروههای مقاومت به دلیل ادامه اقدامات تشکیلات خودگردان در بازداشت و تعقیب اسرای آزاد شده و مبارزان مقاومت و فعالان صورت می گیرد و این علاوه بر دستگیری دانشجویان دانشگاهها به خاطر فعالیت صنفی آنهاست.

پربیننده ترین خبرها