گزارش العالم از تشکیل یک گردان جدید فلسطینی درکرانه باختری + ویدیو

چهارشنبه 29 شهريور 1402 - 12:37

نیروهای مقاومت در اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری از تشکیل گردانی جدید برای مقابله با اشغالگران اسرائیلی خبر دادند.

العالم _ فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری فلسطین گزارش داد: گردان جدید طولکرم به منظور مقابله با جنایات صهیونیست ها در اردوگاه طولکرم تشکیل شده است و این گردان از گردان های قدس می باشد که از کرانه باختری دفاع می کند.

سخنگوی تیپ طولکرم گفت: امروز تشکیل یک گردان جدید در اردوگاه طولکرم را که امتداد گردان های قدس در سراسر کرانه باختری است، اعلام می کنیم.

گردان طولکرم وابسته به جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که سپر حفاظتی در این اردوگاه خواهد بود و راه مردانی را ادامه خواهد داد که در اردوگاه ها برای دفاع از آرمان خود یعنی آزادی قدس شریف اسلحه به دست گرفته اند.

سخنگوی گردان طولکرم گفت: ما به اشغالگران می گوییم که آماده مقابله با هرگونه تجاوز آنان هستیم و انشاالله در راه شهیدان و اسیران گام خواهیم گذاشت تا فلسطین را از لوث صهیونیست ها پاک کنیم و پرچم فلسطين را بر فراز قدس به اهتزاز درآوریم.

یک زن فلسطینی به خبرنگار العالم گفت: ما به این جوانان افتخار می کنیم و امیدوارم آنها الگوی همه مردم فلسطین باشند و همه مردم کنار آنها بایستند.

وی افزود: صهیونیست ها بدانند وقتی وارد منطقه شوند، درهای همه خانه ها به روی مجاهدان باز خواهند شد، هم برای حمایت از آنان، هم برای پناه دادن به آنان و هم برای درمان مجروحان و در این زمینه زنان زیادی برای همکاری با مجاهدان اعلام آمادگی کرده اند.

پربیننده ترین خبرها