شلیک بمبهای دودزا/ فرار نظامیان صهیونیست بعد از واکنش ارتش لبنان

شلیک بمبهای دودزا/ فرار نظامیان صهیونیست بعد از واکنش ارتش لبنان
شنبه 1 مهر 1402 - 21:55

رسانه‌های خبری از متشنج شدن مرزهای جنوبی لبنان و واکنش ارتش این کشور به تجاوز رژیم صهیونیستی خبر دادند.

العالم - لبنان

بنا به گزارش منابع رسانه ای، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی قبل از ظهر امروز شنبه چند بمب دودزا و صوتی به سمت نیروهای ارتش لبنان پرتاب کردند.

نیروهای ارتش لبنان در حال همراهی عملیات پاکسازی نخاله‌هایی بودند که بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی ۲ روز قبل به سمت مناطق آزاد شده در زمین‌های کشاورزی بسطره واقع در مزارع شبعا ریخته بودند.

ارتش لبنان در واکنش به پرتاب بمب‌های دودزا و صوتی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مقابله به مثل کرده و بمب‌های دودزا به سمت عناصر دشمن پرتاب کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی نیز با دیدن این حرکت ارتش لبنان پا به فرار گذاشتند.

مناطق جنوبی لبنان در پی این تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی شاهد تنش بود به طوری که نظامیان صهیونیست قبل از ترک منطقه یک تانک مرکاوا به این سمت آورده بودند.

متشنج کردن مرزهای جنوبی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی بی سابقه نیست به طوری که پیشتر نیز نظامیان صهیونیست در تجاوزی آشکار در خاک لبنان پیشروی کرده بودند. شهروندان لبنانی نیز در نزدیکی مزارع شبعا برای نشان دادن اعتراض خود نسبت به ورود نظامیان صهیونیست به خاک لبنان، با آنها درگیر شده بودند.

علاوه بر آن تل آویو با دست زدن به اقدامات تحریک آمیزی نظیر ایجاد سیم خاردار و دیوار سیمانی در اطراف شهرک الغجر باعث ایجاد تنش در این منطقه شده بود که با واکنش حزب الله روبرو شد.

مهر

پربیننده ترین خبرها