فرمانده کشته‌ شده ارتش روسیه زنده شد+ فیلم

سه شنبه 4 مهر 1402 - 17:59

رسانه‌های روسیه تصویری از فرمانده ناوگان دریای سیاه این کشور را منتشر کردند که اوکراینی‌ها مدعی شده بودند در حملات موشکی اخیر کشته شده است.

العالم - اروپا

به گزارش اسپوتنیک، فرمانده ناوگان دریای سیاه روسیه که اوکراینی‌ها مدعی شده بودند در حملات اخیر کشته شده، امروز (سه‌شنبه) تصویرش در نشست ستاد فرماندهی وزارت دفاع روسیه منتشر شد.

نیروهای ویژه اوکراین دیروز (دوشنبه) مدعی شدند که دریاسالار «ویکتور سوکولوف» (Viktor Sokolov) فرمانده ناوگان دریای سیاه روسیه در حمله هفته گذشته کی یف به مقر این ناوگان در بندر سواستوپل کشته شده است.

بر اساس اعلام این رسانه، روسیه تا کنون به انتشار این خبر واکنشی نشان نداده است.

وزارت دفاع روسیه روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای درباره جزئیات حمله موشکی ارتش اوکراین به مقر ناوگان روسیه در دریای سیاه اعلام کرد در جریان حمله موشکی رژیم کی‌یف به شهر سواستوپل، ۵ موشک توسط سامانه‌های پدافند هوایی سرنگون شدند.

طبق بیانیه وزارت دفاع روسیه، در این حمله موشکی ساختمان مقر تاریخی ناوگان دریای سیاه آسیب دید و بر اساس اطلاع موجود یک سرباز روس نیز کشته شده است.

دقایقی پس از حمله پهپادی ارتش اوکراین به مقر ناوگان دریای سیاه روسیه، «سرگئی آکسایونوف»، رئیس شبه جزیره کریمه اعلام کرد پدافند هوایی ارتش روسیه در این منطقه موشک‌های کروز شلیک‌شده ارتش اوکراین در آسمان کریمه را رهیگیری و منهدم کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها