در گفت وگو با العالم؛

نخست وزیر فلسطین: رژیم اشغالگر نمی تواند ما را از عزم خود منصرف کند/ پیروزی با ستمدیدگان است

پنج‌شنبه 6 مهر 1402 - 13:41

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که فلسطینیان می توانند صحنه را در سرزمین های فلسطینی بر اساس آنچه خود می خواهند و نه آنچه رژم اشغالگر می خواهد، شکل دهند.

العالم _ فلسطین اشغالی

محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین، در جریان بازدید از نمایشگاه اکسپو 2023 در شهر نابلس به خبرنگار شبکه خبری العالم گفت: رژیم اشغالگر نمی تواند ما را از عزم خود منصرف کند، هر مقدار موانعی بر سر راه ما بگذارد، ما می توانیم بر آنها غلبه کنیم.

وی تاکید کرد: اشغالگران نمی خواهند ما را ببیند، ما نیز نمی خواهیم آنها را ببینیم، هرچند همواره در طول تاریخ دیده ایم که مردم ستمدیده همیشه پیروز می شوند.

اشتیه افزود: ملت ما مصمم به پیروزی است و انشاالله اقتصاد خود را نیز توسعه خواهد داد. درهای نابلس هم اکنون برای سرمایه گذاری و تجارت باز است، نابلس در حال بازیابی سلامت خود است و پیام اتاق بازرگانی این است که ما می‌توانیم صحنه را با آنچه می‌خواهیم، نه آنچه اشغالگران می‌خواهند، تغییر دهیم.

نمایشگاه «اکسپو 2023» که رویداد اقتصادی بزرگی در فلسطین به شمار می رود، در شهر نابلس در شمال کرانه باختری گشایش یافته است. این نمایشگاه در چارچوب تلاش ها با هدف شکستن محاصره تحمیل شده بر پایتخت اقتصادی فلسطین برگزار شده است.

پربیننده ترین خبرها