جهاد اسلامی: سراسر جغرافیای فلسطین را زیر پای صهیونیست‌ها شعله‌ور می‌کنیم

جهاد اسلامی: سراسر جغرافیای فلسطین را زیر پای صهیونیست‌ها شعله‌ور می‌کنیم
پنج‌شنبه 6 مهر 1402 - 16:38

«یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: طی این سالها علی‌رغم تلاش‌ها برای سرکوب کردن مقاومت، اما رزمندگان آن همچنان در تمامی جبهه‌ها حضور دارند و سراسر جغرافیای فلسطین اشغالی را زیر پای صهیونیست‌ها شعله‌ور خواهند کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

الحساینه روز پنج‌شنبه به مناسبت سی و ششمین سالروز تشکیل این جنبش در گفت‌وگو با رادیو «قدس» اظهار داشت: جشنواره بزرگداشت سی و ششمین سالروز تشکیل این جنبش با عنوان «شهدا مژده پیروزی»، حامل چندین پیام مهم برای رژیم اشغالگر اسرائیل در سطح منطقه و بین‌المللی است. پیام آن به دشمن صهیونیستی این است که ملت فلسطین پرچم تسلیم را بالا نخواهد برد و مقاومت همچنان در میدان حضور دارد و با وجود تجاوزات و ترورها توانایی خود را جمع کرده و در سراسر جغرافیای فلسطین با دشمن درگیر شده است.

وی گفت: جهاد اسلامی همچنان به گزینه مقاومت و جهاد برای مقابله با دشمن پایبند است. همه گزینه‌ها و شرط‌بندی‌های دشمن شکست خورده‌ و قانون برخورد با دشمن، قانون مقاومت است نه هیچ ابراز و راه دیگری.

الحساینه ادامه داد: با وجود توطئه علیه مسئله فلسطین و روی گردانی از حقوق مردم فلسطین، مقاومت به رهبری گردان های قدس بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی، به دشمن و جهان همدست آن می‌گوید که توطئه‌ها برای از بین بردن مسئله فلسطین عملی نخواهد شد، چراکه مقاومت در صحنه حضور دارد و آمادگی بالایی برای فداکاری و مقابله با دشمن صهیونیستی دارد.

وی ادامه داد: ملت فلسطین همچنان سلاح‌هایشان را برای مقابله با دشمن صهیونیستی در دست دارند و عرصه را رها نمی‌کنند و فریب ترفندها و توطئه‌ها رژیم اشغالگر و رژیم‌های سازشگر را نخواهند خورد و آنها نمی‌توانند ملت ما را از هدف اصلی خود منحرف کنند.

این مقام جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: جهاد اسلامی سراسر جغرافیای فلسطین را زیر پای صهیونیست ها شعله‌ور خواهد کرد تا به جهان بگوییم که ملت فلسطین همچنان به گزینه‌هایشان پایبند هستند.

ایرنا

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها