سرتیپ صباحی فرد: ایران قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه است

سرتیپ صباحی فرد: ایران قدرت مطلق پدافند هوایی در منطقه است
شنبه 8 مهر 1402 - 10:57

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: این نیرو پیشرفته‌ترین و بهترین تجهیزات کاملا بومی را در همه زمینه‌ها اعم از کشف، رهگیری، درگیری و سامانه‌های اطلاعاتی در اختیار دارد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بنابر گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در یادواره شهدای این نیرو ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در جنگ تحمیلی در شرایطی بودیم که اندک تجهیزات را در اختیار داشتیم.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما به لحاظ تجهیزاتی وابسته بودیم، ادامه داد: تجهیزات ما در جنگ تحمیلی از کشورهای دیگر خریداری شده بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: ملت شهید پرور و ولایی ایران بدانند که نیروی پدافند هوایی کشور پیشرفته‌ترین و بهترین تجهیزات کاملا بومی را در همه زمینه ها اعم از کشف، رهگیری، درگیری و سامانه های اطلاعاتی در اختیار دارد.

امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق پدافند هوایی در سطح منطقه است، افزود: نیروی پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان به خوبی می دانند که پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت برتر است و فضای مقدس ایران اسلامی امن ترین هوا را در کل دنیا دارد.

پربیننده ترین خبرها