جروزالم پست : همچنان 750 اسراییلی مفقود هستند

جروزالم پست : همچنان 750 اسراییلی مفقود هستند
يکشنبه 16 مهر 1402 - 09:28

 روزنامه جروزالم پست صبح یکشنبه اعلام کرد که برآوردها نشان می دهد که حدود 750 اسرائیلی مفقود هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، این خبر را روزنامه صهیونیستی جروزالم پست و بدون اشاره به جزییات منتشر کرده است.

در همین راستا، رسانه های صهیونیستی روز یکشنبه همچنین گزارش دادند که در عملیات طوفان الاقصی حدود ۱۰۰ تن از نیروهای اسراییل به اسارت گرفته شده است.

به گزارش شبکه الجزیره، ارزیابی ها حکایت از آن دارد که این ۱۰۰ اسیر صهیونیستی شامل اسرای غیر نظامی، سربازان و افسران می شود که در غزه در اسارت هستند.

انتشار خبر به اسارت گرفته شدن ۱۰۰ صهیونیست پس از آن بیان می شود که «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد یکشنبه تشریح کرد: تعداد اسرای اسرائیلی بسیار فراتر از آن چیزی است که بنیامین نتانیاهو تصور می کند.

همزمان با حملات موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی از جمله تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) صبح روز شنبه (۱۵ مهرماه) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته وی در حمله نخست این عملیات به مواضع دشمن، بیش از پنج هزار موشک و راکت به فرودگاه‌ها و استحاکامات دشمن صهیونیست شلیک شد.

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی سابقه به حداقل ۷شهرک‌صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که براساس اذعان رسانه های صهیونیستی حدود یکهزار نخبه از رزمندگان فلسطینی توانستند از ۷ شکاف موجود در حصار مرزی با نوار غزه وارد سرزمین های اشغالی شوند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات طوفان الاقصی، تاکنون ۳۰۰ صهیونیست کشته و بیش از یکهزار و ۵۹۰ تن دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

پربیننده ترین خبرها