راهپیمایی مردم «صعده» در حمایت از طوفان الاقصی/ یمنی‌ها: برای نبرد با اسرائیل آماده هستیم

راهپیمایی مردم «صعده» در حمایت از طوفان الاقصی/ یمنی‌ها: برای نبرد با اسرائیل آماده هستیم
يکشنبه 16 مهر 1402 - 13:40

مردم «صعده» یمن در حمایت از عملیات طوفان الاقصی اقدام به برگزاری راهپیمایی کرده و آمادگی خود را برای نبرد با اسرائیل اعلام کردند.

العالم - یمن

مردم استان «صعده» یمن با برگزاری راهپیمایی گسترده بر حمایت قاطع خود از عملیات «طوفان الاقصی» علیه اشغالگران قدس تاکید کرد.

در بیانیه راهپیمایی مردم صعده آمده است که بر آمادگی خود برای هرگونه تحول نظامی یا میدانی که مستلزم رویارویی با دشمن اسرائیلی باشد، تاکید می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: از ملت‌های اسلامی می‌خواهیم به طور کامل از مقاومت فلسطین تا تحقق پیروزی حمایت کنند.

مردم صعده در این راهپیمایی اعلام کردند: به «سید عبدالملک الحوثی»، رهبر انقلاب یمن اختیار می‌دهیم هر گزینه راهبردی را برای مقابله با دشمن اسرائیلی در هر زمان و مکانی که صلاح دید، اتخاذ کند.

در شدیدترین واکنش نیروهای مقاومت فلسطین به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی، عملیات نیروی مقاومت از صبح دیروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد و در این عملیات تاکنون 350 نفر از صهیونیست‌ها به هلاکت رسیده و تعداد مفقودین 750 نفر بوده و 1800 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

از تعداد تلفات این حملات تاکنون گزارش دقیقی منتشر نشده، اما رسانه‌های صهیونیستی تعداد تلفات را بسیار زیاد ارزیابی می‌کنند.

حملات دیروز مقاومت باعث سردرگمی تصمیم سازان سیاسی امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی شده و این سردرگمی در رفتارها و مواضع آنها کاملاً مشخص است.

پربیننده ترین خبرها