پویش جهانی در همبستگی با فلسطینیان نوار غزه

پویش جهانی در همبستگی با فلسطینیان نوار غزه
پنج‌شنبه 20 مهر 1402 - 11:26

حملات رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان نوار غزه، خشم مردم سراسر جهان را برانگیخت. مردم با برگزاری تظاهرات به حمایت از مقاومت فلسطین و مخالفت با وحشیگری اشغالگران مبادرت کردند.

العالم داغهای مجازی

به گزارش العالم،‌حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، خشم افکار عمومی در سراسر جهان برانگیخت در همین زمینه شمار زیادی از مردم در انگلیس، آمریکا و ژاپن با برپایی تظاهرات به حمایت از مقاومت فلسطین و مخالفت با وحشیگری اشغالگران برخاستند.

در راهپیمایی های برگزار شده در انگلیس، آمریکا و ژاپن خیابان های این کشورها شاهد حضور معترضان به حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان غزه بود، آنان خواستار پایان دادن به حملات اسرائیل به فلسطینیان و احقاق حقوق مردم فلسطین شدند.

پویش

ساکنان آمریکای لاتین نیز پیام همبستگی و حمایت از مردم فلسطین ارسال کردند، تظاهرکنندگان در برزیل و شیلی به حمایت از آرمان های فلسطین و مخالفت با رژیم نامشروع و اشغالگر اسرائیل که تفاوتی میان نظامیان و غیر نظامیان قائل نیست، تاکید کردند.

به دنبال بمباران بی امان فلسطینیان غزه، پویش گسترده جهانی همبستگی در شبکه های اجتماعی با مردم نوار غزه به راه افتاده است. ناتان ترال نویسنده آمریکایی در حساب کاربری خود در پایگاه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: این جنگ امروز صبح شروع نشده و ده ها سال است که ادامه دارد، خونریزی هایی که امروز شاهدش هستیم نوک کوه یخ خشونت اسرائیل است... و تا زمانی که ما علل اصلی را نادیده بگیریم خونریزی ادامه خواهد داشت.

"آبی مارتین " مجری و روزنامه نگار آمریکایی نیز در حساب کاربری خود نوشت: اسرائیل به شدت از همدردی مردم در شبکه های اجتماعی با فلسطینی ها نگران است و از جوانان می خواهد که همه مطالب خود را حذف کنند و بمباران غزه را زیر سوال نبرند و آن را به فراموشی بسپارند. "

فیلیپ گیرالدی، افسر سابق سیا درباره ارسال یک کشتی جنگی توسط واشنگتن به منطقه، اظهار داشت: شاید این مورد یکی از غم انگیزترین لحظات برای من به عنوان یک آمریکایی باشد که کشورش را دوست دارد - بایدن دلقک، ناوگانی را برای حمایت از اسرائیل در حمله برای نابودی مردم غزه که علیه نابودی سرزمین های خود توسط کابینه تندروی اسراییل برخاسته اند، فرستاده است.

پربیننده ترین خبرها