اظهارات سخیف نظامی بازنشسته ارتش صهیونیستی: هیچ عربی باقی نگذارید! +ویدیو

اظهارات سخیف نظامی بازنشسته ارتش صهیونیستی: هیچ عربی باقی نگذارید! +ویدیو
شنبه 22 مهر 1402 - 10:56

منابع عبری سخنان عجیب یک نظامی بازنشسته ارتش صهیونیستی را منتشر کرده اند که گفته است هیچ عربی را باقی نگذارید و آنها را از دنیا پاک کنید.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر این گزارش،‌ تصاویر منتشر شده در رسانه ها و شبکه های اجتماعی حاوی سخنان یک نظامی بازنشسته ارتش صهیونیستی خبرساز شده است.

عزرا یاچین ۹۵ ساله، افسر بازنشسته ارتش اسرائیل در اظهاراتی عجیب کشتار همه عرب ها را توصیه می کند و در این ویدیو به نظامیان صهیونیست می گوید: هیچ عربی باقی نگذارید! آنها را از دنیا پاک کنید! اگر همسایه عرب دارید همین الان بروید و او را بکشید!

عربهاوی خطاب به نظامیان صهیونیست به آنها می گوید: پیروز باشید و کار آن‌ها را تمام کنید. هیچ‌کس را باقی نگذارید. خاطره آن‌ها را از حافظه دنیا پاک کنید. آن‌ها را محو کنید. خانواده‌هایشان، مادرانشان و فرزندانشان؛ این جانوران نمی‌توانند بیش از این زنده بمانند.

این نظامی بازنشسته صهیونیست در ادامه اظهار سخیف خود گفته است: امروز ما هیچ بهانه‌ای نداریم. فردا ممکن است حزب‌الله حمله هوایی علیه ما ترتیب دهد و اعراب اینجا ممکن است به ما حمله کنند. هر یهودی که اسلحه دارد باید برود و آن‌ها را بکشد.

وی خاطرنشان کرد، اگر یک همسایه عرب دارید، درنگ نکنید، به خانه او بروید و به او شلیک کنید. به آن‌ها حمله کنید و منتظر حمله آنها نمانید.

پربیننده ترین خبرها