اعتراف زن اسیر اسرائیلی به قتل‌عام شهرک‌نشینان توسط پلیس صهیونیستی

اعتراف زن اسیر اسرائیلی به قتل‌عام شهرک‌نشینان توسط پلیس صهیونیستی
يکشنبه 23 مهر 1402 - 13:18

زن شهرک نشینی که در جریان عملیات طوفان الاقصی به اسارت رزمندگان گردان قسام درآمده بود گفت رزمندگان قسام قصد کشتن آنها را نداشتند بلکه برعکس با آنها با اخلاق صحبت کردند وی حتی تأکید کرد که ممکن است تعدادی از شهرک نشینان با گلوله نظامیان اشغالگر به قتل رسیده باشند.

العالم - فلسطین اشغالی

الترا فلسطين گزارش داد؛ زن شهرک نشین که در برنامه امروز صبح رادیو رژیم صهیونیستی "ریشیت بیت" شرکت کرده بود گفت که از جمله کسانی بوده است که در کنسرت کیبوتس "بئیری" شرکت کرده بود.

رژیم اشغالگر در آن زمان ادعا کرد که تعداد زیادی از حاضرین در این کنسرت توسط نیروهای قسام کشته شده اند.

اما این زن گفت که وقتی که عملیات طوفان الاقصی شروع شد همگی به سمت خانه یکی از شهرک نشینان فرار کرده اند و در آنجا به اتفاق یک خانواده دیگر به پناهگاه رفتند.

وی افزود که 40 نفر از نیروهای قسام به آنها رسیده و آنها را با خود به جای دیگری بردند و با شهرک نشینان دیگر یک جا جمع کردند.

وی تأکید کرد که رزمندگان قسام با آنها با مهربانی و ملایمت رفتار کرده اند سپس یکی از آنها از شهرک نشینان خواست با پلیس تماس بگیرند و آنها را به آنجا بکشانند.

وی افزود نیروهای پلیس به محض اینکه رسیدند به اطراف شروع به تیراندازی کردند. سپس یکی از نیروهای قسام با او بیرون آمد و دید که 4 جنازه روی زمین افتاده اند که احتمالا پلیس به آنها تیراندازی کرده بود. درآن لحظه آن رزمنده دستگیر و آن خانه با تمام افرادی که در آنجا بمباران شد. و تمام آن افراد اعم از رزمندگان قسام و شهرک نشینان کشته شدند.

آن شهرک نشین به عنوان شاهد تأکید کرد که رزمندگان قسام "قسد کشتن ما را نداشتند بلکه با اخلاق و ملایمت با ما رفتار کردند و سعی کردند ما را آرام کنند".

پربیننده ترین خبرها