سیلی اسرائیلی ها بر صورت نتانیاهو + فیلم

يکشنبه 23 مهر 1402 - 15:02

خشم و تنفر علیه نتانیاهو در میان محافل صهیونیستی به شدت بالا گرفته است. شب گذشته اسرائیلی ها با تظاهراتی در تل آویو خواستار کناره گیری نتانیاهو شدند. این در حالی است که او انتظار داشت با ارتکاب فاجعه غزه و کشتار فلسطینی ها به قهرمان صهیونیست ها تبدیل شود.

العالم - فلسطین اشغالی

فارس صرفندی، خبرنگار العالم در رام الله گفت شب گذشته اسرائیلی ها با تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو خواستار کناره گیری وی و بازگرداندن اسرا شدند. حال آنکه او تصور می کرد با ارتکاب جنایت علیه فلسطینیها در غزه، تبدیل به قهرمان شده و هیبت فروریخته ارتش این رژیم را برمی گرداند.

وی افزود احزاب حریدیم در این رژیم، پشت نتانیاهو را خالی کرده اند لذا او واپسین ماهها و هفته های زندگی سیاسی خود را می گذراند.

از سوی دیگر خبرنگار العالم در کرانه باختری گفت امروز یکشنبه ظرف چند ساعت گذشته، 50 فلسطینی بازداشت شده اند همچنین در درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان رژیم صهیونیستی چند نفر هم به شهادت رسیده یا مجروح شده اند.

وی افزود کابینه کوچک رژیم اشغالگر بر سر حمله زمینی به غزه اختلاف دارند. برخی ژنرال ها معتقدند که جنگ طولانی مدت هزینه های انسانی و مادی گزافی بر این رژیم تحمیل خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها