رژیم صهیونیستی به گورستان هم رحم نکرد + فیلم

يکشنبه 23 مهر 1402 - 14:28

خبرنگار العالم گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی به تعداد از شهروندان غیر نظامی که برای دفن پیکر شهدا در گورستان دیر البلح در غزه دور هم جمع شده بودند، حمله کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرنگار العالم مهاجرت فعلی در غزه صرفا یک مهاجرت داخلی از یک منطقه به منطقه ای دیگر – که تصور می شود امن تر باشد – است و اگر این موج به رفح برسد دیگر کسی از آنجا خارج نخواهد شد و تا پای جان در انجا خواهند ماند.

خبرنگار العالم همچنین تصریح کرد که رژیم صهیونستی به منظور مجبور کردن کادر درمان به ترک بیمارستان العوده از بمب های هشداردهنده استفاده کرده است. اما کارکنان این بیمارستان حاضر به تخلیه آن نیستند و می گویند اگر ما این بیمارستان را تخلیه کنیم آنهم در شرایطی که نه آب داریم نه برق، بیماران و مجروحان چه کار کنند.

وی تأکید کرد که اتفاقی که اکنون در بیمارستان های غزه در حال وقوع است فراتر از حد توانایی یک کشور است؛ تعداد شهدا و مجروحانی که هر لحظه به این بیمارستان می آورند در مقایسه با تعداد جمعیت، با هیچ کجای جهان قابل قیاس نیست. تعداد شهدای جنایات رژیم صهیونیستی طی یک هفته گذشته بیش از 2400 نفر و تعدا مجروحان بیش از 10 هزار نفر بوده است. حتی کاور مخصوص قرار دادن جنازه هم تمام شده است و غزه در آستانه فاجعه انسانی و مرگ تدریجی همه بیماران هستیم.

این خبرنگار در پایان تصریح کرد که در چنین وضعیت اسفباری، ارتش رژیم صهیونیستی از شروع حمله زمینی به غزه حرف می زند.

پربیننده ترین خبرها