مدودف: آمریکا مسؤول جنایت جنگی حمله به بیمارستان غزه است

مدودف: آمریکا مسؤول جنایت جنگی حمله به بیمارستان غزه است
چهارشنبه 26 مهر 1402 - 06:24

دمیتری مدودف معاون شورای امنیت ملی روسیه گفت که حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه یک «جنایت جنگی» و «فجیع» است و مسؤولیت آن متوجه آمریکاست.

العالم - فلسطین اشغالی

مدودف بامداد چهارشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: مسئولیت نهایی این حمله با آمریکا و کسانی است که بی‌رحمانه از جنگ در کشورها و قاره‌های مختلف سود می‌برند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

این جنایت با واکنش‌های شدید جهانی روبرو شده است و بسیاری از کشورها از جمله ایران، عربستان، پاکستان، عراق و نهادهای بین‌المللی آن را محکوم کردند و معترضان در کشورهای مختلفی همچون ایران، عراق و اردن علیه آن تظاهرات کردند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌ و چشمان خود را به روی هزاران کشته و زخمی در نوار غزه بسته‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

پربیننده ترین خبرها