شیخ نعیم قاسم: ورود زمینی، غزه را به گورستان دشمن تبدیل می کند

شیخ نعیم قاسم: ورود زمینی، غزه را به گورستان دشمن تبدیل می کند
شنبه 29 مهر 1402 - 17:42

قائم مقام دبیر کل حزب الله لبنان با بیان این که طوفان الاقصی عملیاتی قهرمانانه و تاریخی است که به عنوان میخی در پیکر رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند، تاکید کرد که ورود زمینی نیروهای رژیم صهیونیستی به غزه، این منطقه را به گورستان آنها تبدیل خواهد کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شیخ نعیم قاسم، قائم مقام دبیر کل حزب الله لبنان طی سخنانی با بیان این که رژیم صهیونیستی مبتنی بر قتل، جنگ و آوارگی بنا نهاده شده است، گفت: طوفان الاقصی عملیاتی قهرمانانه و تاریخی است که به عنوان میخی در پیکر رژیم صهیونیستی باقی خواهد ماند.

وی افزود: تمام نشست های بین المللی که تا امروز برگزار شده چراغ سبزی به رژیم صهیونسیی برای ادامه جنایاتش بوده است.

شیخ نعیم قاسم همچنین خاطرنشان کرد،‌ طرح تشکیل دو دولت فلسطینی و اسرائیلی مردود است و نمی توان در سایه آن زندگی کرد.

وی گفت: وجهه آمریکا و غرب از هم پاشیده است و طوفان الاقصی آن را ثابت کرد.

دبیر کل حزب الله لبنان با بیان این که مقاومت همان پایداری تمام ملتهای منطقه است، افزود: قطب نمای ما قدس است و ما به عنوان حزب الله در چارچوب دیدگاه های مان در جهت آزادی قدس و مسجدالاقصی حرکت می کنیم.

شیخ نعیم قاسم اعلام این خبر که سه لشکر ارتش صهیونیستی در برابر حزب الله آماده هستند، تصریح کرد، هر روز با ما تماس گرفته می شود تا مشارکت مان را در این نبرد گسترش ندهیم ولی وقتی نیاز به درگیری باشد ما در صحنه حضور خواهیم یافت.

وی گفت: رژیم صهیونیستی هنوز سردرگم است و برای آغاز نبرد زمینی تصمیم گیری نکرده است.

این رهبر حزب الله با بیا این که رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی با شکست مواجه شده است، گفت: ورود زمینی نیروهای رژیم صهیونیستی به غزه باعث خواهد شد این منطقه به گورستان دشمن تبدیل شود.

وی با نثار درود به تمام شهدا و مجروحان عملیات طوفان الاقصی، افزود: ما پیروز خواهیم شد و دشمن شکست خواهد خورد زیرا حق با ماست.

پربیننده ترین خبرها