اشغالگران اولین اردوگاه آوارگان صهیونیست را در فلسطین برپا کردند+ عکس

اشغالگران اولین اردوگاه آوارگان صهیونیست را در فلسطین برپا کردند+ عکس
يکشنبه 30 مهر 1402 - 18:23

به دنبال تداوم درگیری ها، اشغالگران اولین اردوگاه آوارگان صهیونیست را در فلسطین برپا کردند.

العالم ـ‌ فلسطین اشغالی
پس از بیش از 70 سال اشغال سرزمین فلسطین، ویرانی، جنگ و کشتار فلسطینیان و آوارگی مردم این سرزمین از خانه و کاشانه شان به کشورهای همجوار به نظر می رسد که حالا نوبت اشغالگران صهیونیست رسیده است که آوارگی را از نزدیک تجربه کنند.

رژیم صهیونیستی البته همچنان در حال بمباران،‌ ویرانی خانه ها و کوچاندن مردم فلسطین به ویژه در غزه است و حتی پانگاه ها را نیز هدف حملات و بمباران جنگنده های خود قرار می دهد و به زنان و کوکان نیز رحم نمی کند.

به نظر می رسد که این بار با توجه به ابعاد و گستردگی درگیری ها و توانمندی بیشتر گروه های مقاومت به لحاظ در اختیار داشتن تجهیرات نظامی برای حملات متقابل و تلافی جویانه، رژیم صهیونیستی به ناچار آوارگی شهرک نشینان صهیونیست را پذیرفته و با تخلیه شهرک های مجاور مرزهای غزه و لبنان از ترس حملات موشکی تلافی جویانه گروه های مقاومت از فلسطین و لبنان،‌ درصدد بر آمده است آنها را در چادرها اسکان دهد درست همان بلایی که بر سر فلسطینیان آورده است.

حالا بنابر تصاویر منتشر شده در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، اشغالگران اولین اردوگاه آوارگان صهیونیست را در سرزمین های اشغالی برپا کرده اند.

پربیننده ترین خبرها