بیانیه حماس درباره مقابله با حمله زمینی رژیم صهیونیستی

بیانیه حماس درباره مقابله با حمله زمینی رژیم صهیونیستی
شنبه 6 آبان 1402 - 13:25

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) امروز (شنبه) بر آمادگی کامل رزمندگان خود برای مقابله با حملات وحشیانه زمینی و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه تأکید کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

جنبش حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: گردان قسام و همه نیروهای مقاومت فلسطین برای مقابله با نظامیان متجاوز صهیونیستی آمادگی کامل دارند و حملات آنها را به شکست می کشانند.

در این بیانیه تصریح شده است که تشدید حملات رژیم اشغالگر و جنایات هولناک و نسل کشی این رژیم در تاریکی بی خبری در غزه با انواع حملات هوایی و زمینی و دریایی، بیانی حقیقی از شکست فجیع این رژیم در تحقق اهداف وحشیانه خود است.

حماس در بیانیه خود خاطرنشان کرده است که نتنیاهو و ارتش شکست خورده اش هرگز به اهداف خود نخواهند رسید و تشدید جنایات و فجایع این رژیم علیه مردم عادی و خانه های آنها فقط گواهی است بر ورشکستگی این رژیم نه قدرت آن.

شب گذشته رژیم صهیونیستی پس از یک دوره حملات هوایی گسترده به باریکه غزه و قطع ارتباطات و اینترنت، دست به حمله زمینی زد اما رزمندگان مقاومت در شهرک بیت حانون در شمال شرق غزه و البریج در برابر مهاجمان ایستادند.

رژیم صهیونیستی در بیست و دومین روز پیاپی به حملات بی وقفه خود به غزه و نسل کشی و کوچ اجباری مردم و نابود کردن هر گونه اثری از زندگی در این منطقه ادامه می دهد.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به غزه از ابتدای جنگ تا کنون، بیش از 7326 نفر به شهادت رسیده اند که 3038 تن از آنها کودک و 1726 نفر، زن و 414 نفر سالخورده هستند. 19 هزار نفر هم در این حملات مجروح شده اند.

پربیننده ترین خبرها