سخنرانی مهم و سرنوشت‌ساز سید حسن نصرالله + فیلم

سخنرانی مهم و سرنوشت‌ساز سید حسن نصرالله + فیلم
پنج‌شنبه 11 آبان 1402 - 21:09

فردا (جمعه 12 آبان؛ دوم نوامبر) سید حسن نصر الله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان برای اولین بار بعد از عملیات طوفان الاقصی به سخنرانی می‌پردازد.

العالم - لبنان

به گزارش العالم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان روز جمعه (سوم نوامبر، ۱۲ آبان) حوالی ساعت 15 (به وقت بیروت) سخنرانی می کند.

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان، بطور زنده از شبکه العالم پخش خواهد شد و همچنین نکات مطرح شده به صورت لحظه به لحظه به زبان فارسی در سایت و کانال تلگرام پوشش داده خواهد شد.

یکشنبه اعلام شد که سید حسن نصرالله جمعه ساعت 16:30 به وقت بیروت سخنرانی خواهد داشت؛ عصر همان روز در شبکه‌های اجتماعی، ویدئویی کوتاه از سید حسن نصرالله با نشان حزب‌الله لبنان منتشر شد که بسیاری آن را معنادار و حاکی از اتفاقات جدید در روند جنگ با رژیم صهیونیستی توصیف کردند.

این امر در رسانه‌های صهیونیستی نیز بازتاب داشت و وبگاه روزنامه «اسرائیل هیوم» نوشت: نصرالله در یک ویدئوی کوتاه ظاهر شد. شاید نشانه‌ای از اتفاقات بعدی باشد. آیا شاهد یک چیز جدید از سوی حزب‌الله خواهیم بود؟

فیلم

در شبکه‌های اجتماعی، یک ویدئوی کوتاه دیگری از سید حسن نصرالله با تصاویری از امام خمینی و رهبر انقلاب منتشر شد که بسیاری آن را معنادار دانستند و در همین راستا گمانه‌زنی‌ها درباره آینده تحولات جاری در سرزمین‌های اشغالی را تشدید کرد.

فیلم

همچنین 19 ساعت قبل از آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله، واحد رسانه حزب‌الله لبنان ویدئوی جدیدی با عنوان" اذا جاء نصر الله والفتح" را منتشر کرد.

فیلم

پربیننده ترین خبرها