امیرعبداللهیان: کاخ سفید ترجیح می‌دهد همچنان شریک جرم باشد

امیرعبداللهیان: کاخ سفید ترجیح می‌دهد همچنان شریک جرم باشد
سه شنبه 16 آبان 1402 - 14:06

وزیر امور خارجه گفت: کاخ‌ سفید ترجیح می‌دهد همچنان شریک جرم باشد و رژیم فروپاشیده اسرائیل را به بهای تقابل با افکارعمومی جهانیان همراهی کند.

العالم - ایران

نیروهای مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های باریکه غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین روز سه شنبه 16 آذر در تازه‌ترین آمار از شمار شهدای فلسطینی اعلام کرد که از هفتم اکتبر تاکنون، 10 هزار و 165 فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و حدود 27 هزار نفر دیگر نیز زخمی شده اند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در خصوص تداوم حمایت های آمریکا از رژیم صهیونسیتی در کشتار مردم فلسطین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اشاره به درخواست بیش از ١٢۰ کشور برای توقف جنگ در غزه نوشت: میلیون‌ها نفر در شهرهای مختلف جهان از جمله واشنگتن در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایت جنگی رژیم صهیونیستی در خیابان‌ها هستند، اما کاخ‌سفید ترجیح می‌دهد همچنان شریک جرم باشد و رژیم فروپاشیده اسرائیل را به بهای تقابل با افکار عمومی جهانیان همراهی کند.

پربیننده ترین خبرها