افشاگری درباره دروغ پراکنی رژیم صهیونیستی برای تخریب بیمارستان ها

افشاگری درباره دروغ پراکنی رژیم صهیونیستی برای تخریب بیمارستان ها
سه شنبه 23 آبان 1402 - 11:27

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه از اقدام ارتش رژیم صهیونیستی به ترویج اکاذیب و فریب کاری و تحریک افکار عمومی برای فراهم کردن مقدمات تخریب بیمارستان ها و قتل عام بیماران پرده برداشت.

العالم - فلسطین اشغالی

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه شب گذشته (دوشنبه) با صدور بیانیه ای در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: "سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در یک کنفرانس مطبوعاتی سراسر دروغ و تناقض گویی و غیر حرفه ای و غیر منطقی، به هدف فریب و تحریک افکار عمومی برای ادامه جنایاتش علیه بیمارستان ها، ویدوهای جعلی را به نمایش گذاشت".

در این بیانیه آمده است: "پیش از این هم با نقشه های مهندسی، دروغ های این رژیم درباره کشف تونل های مقاومت و انتشار عکس های جعلی در این باره فاش شده است و بلافاصله مشخص شد شکاف ها و دریچه هایی که در این عکس ها به نمایش درآمده اند، مربوط به تانکرهای ذخیره آب و سوخت بیمارستان ها هستند."

در این بیانیه تصریح شده است که این اقدام تلاشی نافرجام و بی نتیجه برای توجیه جنایاتی است که این رژیم علیه بیمارستان های المعمدانی، الشفاء، اندونزی، الرنتیسی و خدمات عمومی و قدس و بیمارستان ترکیه و دیگر بیمارستان ها مرتکب شده است و صدها شهید و مجروح غیر نظامی و کودک و زن برجای گذاشته و تلاشی بی نتیجه برای توجیه قتل عام بیماران و مجروحان و کادر درمان و تیراندازی به سوی آوارگان و حمله به آمبولانس هاست.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه در این بیانیه رژیم صهیونیستی را مسئول هر نوع حماقتی علیه بیمارستان ها و مراکز درمانی دانسته و تصریح کرده است که این رژیم مسئول سلامت ده ها هزار کادر درمان و بیماران و آوارگانی است که در این بیمارستان ها پناه گرفته اند.

آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس مدعی شده است که ارتش این رژیم "تیمی از خرابکاران را که در اطراف بیمارستان القدس فعالیت می کردند و از دردون بیمارستان به سمت نیروهای ما تیراندازی می کردند، از بین برده است".

وی جنبش حماس را به سوء استفاده از اماکن حساس از جمله بیمارستان ها برای تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیستی متهم کرده است.

پربیننده ترین خبرها