فاجعه انسانی بیمارستان الشفاء غزه؛

شهادت یک پزشک از اعضای خانواده خبرنگار العالم در بیمارستان الشفاء غزه +فیلم

دوشنبه 22 آبان 1402 - 13:02

خبرنگار العالم در غزه گزارش داد: یکی از اعضای خانواده اش که پزشک بوده است و برای انجام عمل جراحی نادر همراه با تعدادی از پزشکان به بیمارستان الشفاء رفته بود، در تیراندازی به سوی این بیمارستان به شهادت رسید.

العالم - فلسطین الیوم

اسراء البحیصی خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد: رژیم صهیونیستی یک گذرگاه را به نام گذرگاه امن در خیابان صلاح الدین باز کرده است که در حقیقت دروغی بیش نیست. این رژیم از گذرگاه امن به عنوان تله ای برای حمله به شهروندان بی دفاع غزه استفاده می کند.

این گزارش می افزاید: نظامیان رژیم صهیونیستی جوانان فلسطینی را که از این گذرگاه عبور می کنند زیر آتش می گیرند و تک تیراندازهای آنان در کمین شهروندانی هستند که قصد دارند از این گذرگاه عبور کنند.

خبرنگار العالم در گزارش خود همچنین اعلام کرد که یکی از اعضای خانواده اش که پزشک بوده است و برای انجام عمل جراحی نادر همراه با تعدادی از پزشکان به بیمارستان الشفاء رفته بود، در تیراندازی به سوی این بیمارستان به شهادت رسید.

وی در عین حال در باره وضعیت سوخت بیمارستان الشفا غزه تأکید کرد که رژیم صهیونیستی به دروغ ادعا کرده است که گازوئیل در اختیار بیمارستان الشفاء قرار داده است در حالی که این بیمارستان در شرایط عادی روزانه به 10 هزار لیتر گازوئیل نیاز دارد. رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که 300 لیتر گازوئیل در اختیار این بیمارستان قرار داده است در حالی که این مقدار برای روشن کردن چند اتاق هم کافی نیست.

به گزارش خبرنگار العالم، رژیم صهیونیستی تلاش می کند در مقابل افکار عمومی چنین وانمود کند که به درخواست های بین المللی گوش می دهد در حالی که بیمارستانها را در بمب های دودزا و فسفر سفید غرق کرده و به سوی آنها تیراندازی می کند.

پربیننده ترین خبرها