آیا رژیم صهیونیستی می‌تواند با لبنان همانند غزه رفتار کند؟

سه شنبه 23 آبان 1402 - 22:45

مدیر مرکز مطالعات سیاسی قدس در اردن با تاکید بر اینکه ارتش «شکست ناپذیر» اسرائیل عملا در 7 اکتبر شکست خورده است، گفت: جنگ غزه ثابت کرد که ارتش اشغالگر اقدام به کشتار غیرنظامیان می کند؛ اما توان مبارزه با نیروهای مقاومت را ندارد.

العالم – فلسطین

عریب الرنتاوی خاطرنشان کرد که ارتش این رژیم در کشتار غیرنظامیان بیگناه، تبدیل بیمارستان ها به مناطق جنگی، هدف گرفتن زنان و کودکان و ارتکاب جنایت تخصص دارد.

الرنتاوی با اشاره به اینکه ممکن است رژیم صهیونیستی در لبنان نیز دست به اقدامی مشابه بزند، خاطرنشان کرد: این سیاست های عصر حجری و زمین سوخته فقط توسط رژیم صهیونیستی برای تبلیغات مطرح می شود؛ علاوه بر این حزب الله لبنان به خوبی می داند که این قدرت را دارد که ضربه بسیار سنگینی به اسرائیل وارد کند.

الرنتاوی خاطرنشان کرد که خود اسرائیلی ها نیز گفته اند که قدرت حزب الله حداقل 5 برابر بیشتر از حماس است و در واقع 5 برابر بیشتر از آن چیزی است که درباره آن می شنویم یا می خوانیم.

وی توضیح داد که البته حزب الله می داند وضعیت لبنان بسیار پیچیده است، نه فقط از نظر فروپاشی اقتصادی و مالی، بلکه از نظر شکاف داخلی که این کشور با آن مواجه است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها