روایت دردناک مدیر بیمارستان الشفاء در غزه از شرایط فاجعه‌بار این مرکز درمانی

روایت دردناک مدیر بیمارستان الشفاء در غزه از شرایط فاجعه‌بار این مرکز درمانی
پنج‌شنبه 25 آبان 1402 - 18:29

رئیس بیمارستان الشفاء در غزه وضعیت این مرکز درمانی را فاجعه‌آمیز و دردناک توصیف کرد و گفت: کسانی که در بیمارستان هستند از تشنگی فریاد می زنند.

العالم - فلسطین اشغالی

نظامیان ارتش صهیونیستی روز گذشته تحت پوشش هوایی سنگین و پس از چند روز حمله مستمر، وارد بیمارستان الشفا شده و آن را تصرف کردند.

«محمد ابو‌سلمیه» رئيس بيمارستان الشفاء غزه امروز پنجشنبه در سخنانی اوضاع فاجعه بار این بیمارستان را تشریح کرد: تک تیراندازان صهیونیست همچنان به جنایت خود ادامه می دهند و جابجایی از ساختمانی به ساختمان دیگر امکان پذیر نیست و به همین علت تماس ما با همکارانمان قطع شده است.

وی ادامه داد: ما حتی نمی توانیم زباله ها را هم به خارج از بیمارستان انتقال دهیم. بیش از 7 هزار نفر بدون آب و غذا در بیمارستان الشفا محاصره هستند.

ابوسلمیه همچنین گفت: پرواز پهپادهای اسرائیلی بر فضای بیمارستان متوقف نمی شود. سربازان صهیونیست در حال گشت زنی در بخش های مختلف بیمارستان بویژه بخش مراقبت های ویژه هستند و برخی اجساد را با خود می برند.

رئيس بيمارستان الشفاء غزه خاطر نشان کرد: حدود 80 جسد را دفن کرده ایم و صهیونیست ها سایر اجسادی را که در گوشه وکنار افتاده یا داخل سردخانه بودند با خود بردند.

وی تصریح کرد: هنوز اجسادی در داخل بخش ها وجود دارد که تلاش می کنیم آنها را از این بخش ها خارج کنیم تا بیمارستان با فاجعه بهداشتی مواجه نشود.

ابوسلمیه اظهار داشت: 4 بیمار دیالیزی اکنون به علت دریافت نکردن خدمات ضروری در شرایط وخیمی به سر می برند.

رئیس مجتمع پزشکی الشفاء گفت: اکسیژن بیمارستان به طورکلی تمام شده است و اوضاع بیمارسان بسیار ناگوار است.

وی تاکید کرد: ادعای رژیم صهیونیستی درخصوص وجود سلاح در داخل بیمارستان کذب محض است و از داخل بیمارستان هیچ گلوله ای به سوی صهیونیست ها شلیک نشده است.

پربیننده ترین خبرها