گزارش العالم از آخرین تحولات حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به غزه+فیلم

پنج‌شنبه 25 آبان 1402 - 20:30

درگیری‌ها در بیش از یک محور شهر غزه ادامه دارد و صدای درگیری میان مبارزان فلسطینی و نیروهای ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستان الشفا، شنیده می شود.

العالم - فلسطین اشغالی

احمد السهمود خبرنگار العالم در نوار غزه گفت: بر اساس بیانیه‌های مقاومت فلسطین به رهبری گردان‌های القسام و تیپ های الناصر صلاح الدین، این درگیری‌ها بیش از سه روز متوالی ادامه دارد و همزمان رزمندگان مقاومت فلسطین برای رویارویی با تانک‌های رژيم اشغالگر که اطراف بیمارستان مستقر شده‌اند، تلاش کردند که منجر به تلفات نظامی در ارتش صهیونیستی اعم از کشته و زخمی شد.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین موفق به پرتاب موشک‌های بدر 1 شد که از سوی گروهان های قدس پرتاب شد. موشک‌های دیگری نیز به سمت شهر عسقلان در مجاورت نوار غزه شلیک کرد.

السهمود با بیان اینکه آخرین قتل عام امروز علیه خانواده ابو دحروج بود که در جریان هدف قرار دادن یک منزل مسکونی در منطقه النصیرات چهار نفر از اعضای خانواده به شهادت رسیدند.

علاوه بر این در شب گذشته یک مدرسه که محل اسکان آوارگان است، پمپ بنزین و مکان‌هایی در استان مرکزی و خان ​​یونس توسط اشغالگران هدف قرار گرفتند. این امر ادعاهای اشغالگران صهیونیست مبنی بر تامین امنیت آوارگان را رد می کند.

یادآور می شود، نیروهای اشغالگر یک روز پس از یورش به مجتمع الشفاء و محاصره آن با تانک، برای دومین بار یورش برده و این بار از سمت جنوب به آن حمله کردند. بمباران رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه ادامه دارد. همزمان نیروهای اشغالگر ده‌ها نفر را در کرانه باختری دستگیر کردند.

آمارهای رسمی حاکی از افزایش تعداد شهدا در نوار غزه از آغاز جنگ به 11500 نفر رسیده است که 4710 از آنها کودک و 3160 زن هستند و 29800 نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت روز گذشته اعلام کرد که برای چهارمین روز متوالی با مشکلاتی در به‌روزرسانی آمار قربانیان به دلیل فروپاشی خدمات و ارتباطات در بیمارستان‌های منطقه شمال مواجه است.

پربیننده ترین خبرها