حزب الله لبنان مواضع نظامیان صهیونیست را زیر آتش گرفت+عکس

حزب الله لبنان مواضع نظامیان صهیونیست را زیر آتش گرفت+عکس
جمعه 26 آبان 1402 - 15:59

مقاومت اسلامی لبنان در ادامه حملات خود به اراضی اشغالی در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، امروز نیز شماری از مواضع اسرائیلی را زیرآتش گرفت.

العالم - لبنان

مبارزان مقاومت اسلامی لبنان پایگاه های اسرائیلی العاصی، برکه ریشا، الراهب و المناره را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار دادند و خساراتی به آنها وارد کردند.

مبارزان مقاومت پایگاه اسرائیلی رویسات العلم در تپه های کفر شوبا را با سلاح های مناسب را به صورت مستقیم هدف گرفتند.

رزمندگان حزب الله لبنان هچنین پایگاه اسرائیلی البیاض واقع در مقابل شهرک بلیدا در مرز لبنان را هدف گرفتند.

مبارزان مقاومت لبنان همچنین تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه اسرائیلی الضهیره و نیز در یرؤون(روستای اشغالی صلحا ) را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که یک تانک در مقر فرماندهی لشکر 91 در پایگاه اسرائیلی برانکیت را به صورت مستقیم هدف قرار داده است.

حمله پهپادی حزب الله به اراضی اشغالی

حزب الله لبنان از حمله پهپادی به تجمع نظامیان اسرائیلی در اطراف پایگاه المطله خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز جمعه نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت مواضع نظامیان صهیونیست نزدیک پادگان رامیم (روستای اشغال شده هونین لبنان) و مواضع دیگر آنها نزدیک منطقه المرج و مواضع صهیونیست ها نزدیک مثلث الطیحات زیر آتش گرفته و خساراتی به آنها وارد کردند.

در این بیانیه تأکید شده است که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به منظور اعلام حمایت از ملت فلسطین در غزه و حمایت از مقاومت شجاعانه آنها رأس ساعت 10:30 صبح روز جمعه مواضع نظامیان صهیونیست را نزدیک پادگان رامیم (روستای اشغال شده لبنانس هونین) با سلاح های مناسب هدف قرار داده و خساراتی به آنها وارد کردند.

مقاومت اسلامی با صدور بیانیه دیگری اعلام کردند که به منظور اعلام حمایت از ملت فلسطین در غزه و حمایت از مقاومت شجاعانه آنها رأس ساعت 10:30 صبح روز جمعه مواضع نظامیان صهیونیست را نزدیک منطقه المرج با سلاح های مناسب هدف قرار داده و خساراتی به آنها وارد کردند.

همچنین در سومین بیانیه خود اعلام کردند که به منظور اعلام حمایت از ملت فلسطین در غزه و حمایت از مقاومت شجاعانه آنها رأس ساعت 10:30 صبح روز جمعه مواضع نظامیان صهیونیست را نزدیک مثلث الطیحات با سلاح های مناسب هدف قرار داده و خساراتی به آنها وارد کردند.

پربیننده ترین خبرها