گزارش العالم از تدابیر شدید امنیتی اسرائیل در مسجد الاقصی+ویدئو

جمعه 26 آبان 1402 - 22:26

برای پنجمین جمعه متوالی، نیروهای رژیم صهیونیستی با اعمال محدودیت باعث شدند تعداد نمازگزاران فلسطینی در نمز جمعه به چهار هزار نفر محدود شود در حالی که در گذشته به 80 هزار نمازگزار می رسید.

العالم – فلسطین

خبرنگار شبکه خبری العالم در قدس اشغالی گزارش داد: با تصمیم ایتامار بن گویر، وزیر به اصطلاح امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، درهای مسجد الاقصی برای پنجمین جمعه به روی نمازگزاران به جز افراد بالای 60 سال بسته شد.

وی افزود: بر اساس اعلام اداره اوقاف اسلامی در قدس، از 170 هزار نفری که هر جمعه برای اقامه نماز به مسجد الاقصی می آمدند فقط 4 هزار نفر توانستند وارد آن شوند.

خبرنگار شبکه خبری العالم همچنین گزارش داد که نظامیان اشغالگر ظهر امروز جمعه به خبرنگاران و نمازگزاران در قدس اشغالی نیز حمله کردند.

بنا به این گزارش، دشمن صهیونیستی به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به منظور بسط سیطره اش بر این مسجد است، که این اقدام از طریق ایجاد پست های بازرسی در اطراف آن و استقرار سه هزار پلیس در شهر قدس انجام می شود.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی شهر قدس را به طور کامل بسته و صدها فعال این شهر را بازداشت کرده که به درگیری هایی میان فلسطینیان و نیروهای رژیم صهیونیستی در قدس انجامیده است.

پربیننده ترین خبرها