سردار سلامی: فروپاشی رژیم صهیونیستی کار سختی نیست/ پس از طوفان الاقصی تل آویو درمعرض فروپاشی قرار گرفت

سردار سلامی: فروپاشی رژیم صهیونیستی کار سختی نیست/ پس از طوفان الاقصی تل آویو درمعرض فروپاشی قرار گرفت
شنبه 27 آبان 1402 - 17:19

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وزیر خارجه آمریکا به برخی ازمقامات کشورهای منطقه گفت وقتی پس از طوفان الاقصی به تل آویو رسیدند رژیم صهیونیستی در حقیقت فروپاشیده و گرد مرگ بر صورت مقامات صهیونیستی و فرماندهان آنها پاشیده بودند ولی آمریکایی ها به میدان آمدند تا مدیریت و هدایت نظامی جنگ علیه کودکان بی دفاع غزه را به عهده بگیرند و این نشان‌ می‌دهد که فروپاشی این رژیم کار سختی نیست.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی در اجتماع سراسری حمایت از کودکان فلسطین در میدان انقلاب تهران اظهار داشت: همه ایران اسلامی سرشار از محبت، عاطفه، احساس عمیق و غیرت دینی برای حمایت از کودکان و شریف‌ترین مردمان روی زمین، فلسطین عزیز است.

وی تصریح کرد: آنچه در طوفان الاقصی به عنوان استثنایی‌ترین عملیات غافلگیرکننده نبردهای بشری اتفاق افتاد، انعکاسی از ظلم های یکصدساله بریتانیا، آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی در حق ملتی است که ۷۵ سال است آنها را از سرزمین خود بیرون رانده و آواره کرده اند و عزت ، آرامش و پیشرفت را از آنان گرفته اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بعد از جنگ جهانی اول که قیمومیت شرق مدیترانه و شامات به انگلستان و فرانسه منتقل شد، دولت انگلستان با اعلامیه بالکان وزیر خارجه وقت، زمینه را برای انتقال صهیونیست‌ها به سرزمینی‌های فلسطین آماده کرد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه دولت انگلستان سرزمین فلسطین را از ملت این کشور غصب کرد و آن را در اختیار صهیونیست ها قرار داد، بیان داشت: پس از آن ماجراهای خطرناک و ویرانگری اتفاق افتاد و ماجرای کشتار و قتل عام مسلمانان در دیر یاسین در سال ۱۹۴۸ به وقوع پیوست و صهیونیست ها بیش از ۱۰۰ مسلمان فلسطینی را به شهادت رساندند.

وی اظهار داشت: در سال ۱۹۵۶ ماجرای قتل عامل کفر قاسم اتفاق افتاد و در حالی که اهالی روستا از کار برمی‌گشتند، رژیم صهیونیستی آنها را قتل عامل کرد و جوانان فلسطینی را به درون میدان می‌آوردند و به شهادت می‌رساند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ۴ هزار فلسطینی در دو روز در اردوگاه‌های صبرا و شتیلا به شهادت رسیدند، فلسطینی‌ها آواره شدند و یک ملت بدون سرزمین و آب و خاک و حق حاکمیت شدند.

فلسطین ذلیل و اسیر سیاست‌های اسرائیل و آمریکا نخواهد شد

سردار اسلامی افزود: آنچه مهم است اینکه فلسطینی‌ها هرگز نپذیرفتند که ذلیل و اسیر سیاست آمریکا و رژیم صهیونیستی شوند و مقاومت‌های قهرمانانه‌ای صورت گرفت.

وی بیان کرد: فلسطینی ها به تونس، اردن و لبنان آواره شدند و بدون یک‌ملت، بدون کشور و سرزمین و آب و خاک بودند و همه اینها به دست اربابان جنایت جهانی صورت گرفته که سال هاست منطقه جهان اسلام را تحت تاثیر سیاست های غاصبانه، ظالمانه و استعمار گرایانه خود قرار داده و هویت دینی و ثروت مادی دنیای اسلام را برای اینکه یک قدرت جهانی بشود به تسخیر خود درآورده است و این ماجرا همچنان ادامه دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه از سال ۱۹۳۵ مقاومت های زیادی تا امروز که شهادت، جزو لاینفک زندگی‌ مسلمانان فلسطینی شده است، انجام شده و نبرد های سنگینی بین مسلمانان و اعراب در سال‌های متمادی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بعد از وقوع انقلاب اسلامی‌، نهضت فلسطین احیا شد و فلسطینی‌ها به تدریج مسلح شدند.

سردار سلامی اضافه کرد: حتی در باریکه غزه و کرانه باختری با وجود محاصره رژیم صهیونیستی توانستند خود را مسلح کنند و نبردهای ۳۳ روزه بین لبنان و رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ و فلسطینی ها در ۲۰۰۸ و جنگ ۲۲ روزه و جنگ‌ ۸ روزه و ۵۱ روزه و ۱۲ روزه و طوفان الاقصی که در هم شکننده امید و آرزو و احساس آرامش و اقتدار صهیونیست ها و باطل کننده سحر و جادوی صهیونیست ها و شکست هراسی بود، ادامه پیدا کرد.

وی بیان داشت: وزیر خارجه آمریکا به برخی ازمقامات کشورهای منطقه گفت وقتی پس از طوفان الاقصی به تل آویو رسیدند رژیم صهیونیستی در حقیقت فروپاشیده و گرد مرگ بر صورت مقامات صهیونیستی و فرماندهان آنها پاشیده بودند و همه‌ آنها متلاشی شده بودند ولی آمریکایی ها به میدان آمدند و فرماندهی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) از ترس در مصر مستقر شد و سپس آنها به سرزمین های اشغالی آمدند تا مدیریت و هدایت نظامی جنگ علیه کودکان بی دفاع غزه را به عهده بگیرند و این نشان‌ می‌دهد که فروپاشی این رژیم کار سختی نیست.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه مسلمانان انتقام خواهند گرفت و انتقام مسلمانان از ظالمان تاریخ انقضا ندارد، گفت: جوانان فلسطینی یک جنگ‌نامرئی و ناشناخته و رویت ناپذیر را آغاز کردند، صهیونیست ها آنها را نمی بینند ولی آنها صهیونیست ها را می بینند و پیروزی با کسانی است که دیده نمی شوند.

حماس و جهاد مقاومت نابودشدنی نیست

سردار سلامی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها حتی شب ها از سایه خود می ترسند و غزه در مسیر پیروزی است، تصریح کرد: فلسطین در مسیر یک جنگ فرسایشی قرار دارد و به تدریح غلبه خود را به دست خواهد داد و حماس و جهاد مقاومت نابود شدنی نیستند.

وی این سرزمین را متعلق به مردم فلسطین دانست و گفت: جنگ‌نامرئی به نفع فلسطین است، جنگ بین کسی که از سرزمین خود دفاع می‌کند تا آنکه به دنبال غصب سرزمین است، همیشه به نفع کسی است که از سرزمین خود دفاع می‌کند.

پربیننده ترین خبرها