افشاگری سخنگوی جنبش جهاد اسلامی از هدف واقعی رژیم صهیونیستی از جنایت در غزه +فیلم

يکشنبه 28 آبان 1402 - 11:37

محمد حاج موسی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی گفت که رژیم صهیونیستی از همان لحظه های نخستین عملیات طوفان الاقصی دچار آشفتگی و جنون بود و اتفاقی که در 7 اکتبر رخ داد، بزرگترین اتفاق در تاریخ اشغال خاک فلسطین توسط این رژیم است.

العالم - فلسطین الیوم

محمد حاج موسی در گفتگوی اختصاصی با برنامه مع الحدث شبکه خبری العالم تصریح کرد که در سطوح نظامی مهمترین تیپ رژیم صهیونیستی، تیپ حفاظت از شهرک های اطراف غزه با بیش از 2000 سرباز و افسر بود. این تیپ که میلیاردها دلار صرف تقویت و تجهیز و تبدیل آن به قوی ترین تیپ در این رژیم شده است، در روز 7 اکتبر، ظرف چند دقیقه زیر ضربات مقاومت فروپاشید.

وی در ادامه گفت در مورد تعداد اسرا و تلفات و مجروحان نظامی این رژیم هم باید گفت که یک گردان به کلی نابود شد. کما اینکه تشکیلات نظامی سامانه گنبد آهنین هم از کار افتاد و پلیس نتوانست درخواست شهرک نشینان را عملی کنی یا خدمتی برای آنها انجام دهد. در سطوح تجسسی هم این رژیم خود را دست بالا می گیرد در حالی که حتی نتوانست عملیات طوفان الاقصی را پیش بینی کند.

سخنگوی جهاد اسلامی تصریح کرد که این رژیم از آن پس سعی کرد این پیروزی مقاومت را به یک فاجعه و نسل کشی هولناک علیه ملت فلسطین بدل کند و نه یک جنگ نظامی علیه نیروهای مقاومت. لذا تا این لحظه به بمباران زنان و کودکان و سالخوردگان و حمله به بیمارستان ها و مساجد و مدارس ادامه می دهد.

وی گفت رژیم اشغالگر تا این لحظه نتوانسته است هیچ پیروزی به دست آورد یا در سطوح نظامی امتیازی از مقاومت بگیرد. تنها کاری که می کند تلاش برای شکستن اراده مردم غزه و اجرای طرح کوچ اجباری مردم و تحقق رؤیای سالیان دور خود است.

پربیننده ترین خبرها