فریاد حمایت از غزه در قلب لندن .. آیا گوش شنوایی هست؟ +فیلم

يکشنبه 28 آبان 1402 - 14:11

هزاران نفر در لندن با تجمع در مقابل مقر نخست وزیری انگلیس خواستار اجرای قوانین حقوق بشر به خصوص قوانین مربوط به حقوق شهروندان فلسطینی – که در معرض نسل کشی توسط رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند – شدند. تجمع کنندگان مراتب خشم خود را از دولت انگلیس به دلیل نادیده گرفتن این حقوق اعلام کردند.

العالم - اروپا

نمایندگان پارلمان انگلیس فرصت آن را داشتند که برای توقف حمله به غزه تلاش کنند اما اکثریت، ترجیح دادند به جای نجات باقیمانده انسان هایی که در معرض نسل کشی توسط رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند، بمباران غیر نظامیان ادامه یابد. درست است که زن و کودک و پیر و جوان همه با هم برابرند اما مشکل اینجاست که حقوق بشر شامل برخی می شوند و شامل برخی دیگر نمی شود.

مردم با تجمع در مقابل مقر نخست وزیری انگلیس با سر دادن شعارهایی چون حمله را متوقف کنید، نوزادان نارس و کودکان شیرخوار را نجات دهید، خواستار توقف جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر در حق شهروندان غزه و اعمال فشار بر دولت ریشی سوناک برای اجرای قوانین حقوق بشر شدند.

معترضان مراتب خشم عمیق خود را از اقدام دولت انگلیس به نادیده گرفتن حقوق ملت فلسطین در پروتکل ها و معاهدات بین المللی ابراز کردند.

این تجمع که با سخنرانی و پخش اذان و دعا برای قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی همراه بود، یکی از سلسله تحرکات مردمی در لندن بود. گفتنی است که هواداران رژیم صهیونیستی به این تجمع حمله کردند.

پربیننده ترین خبرها