دفن ۵۰ صهیونیست به هلاکت رسیده طی دو روز

يکشنبه 28 آبان 1402 - 15:01

بر اساس تصاویری که از یک گورستان نظامی رژیم صهیونیستی منتشر شده است، نشان می‌دهد در طی ۲ روز ۵۰ صهیونیست به هلاکت رسیده در آن دفن شده است.

العالم - فلسطین اشغالی

یک صهیونیست فعال در گورستان نظامی رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه فاش کرد که هر ساعت یا هر 90 دقیقه یک جسد را در این این گورستان نظامی تحویل می‌گیرند.

این صهیونیست فعال در گورستان نظامی رژیم صهیونیستی افزود: طی دو روز گذشته، 50 جسد را دفن کرده‌ایم.

ارتش رژیم صهیونیستی که معمولا سیاست سانسور نظامی شدید را در انتشار خبرهای کشته‌های خود دنبال می‌کند، اعتراف کرد که سه نظامی دیگر این رژیم در درگیری با رزمندگان مقاومت در غزه به هلاکت رسیده‌ که یکی از آنها سرگرد ارتش رژیم بوده است.

صبح امروز نیز سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل از کشته شدن دو نظامی صهیونیست (یک افسر و دیگری سرباز) در یورش به نوار غزه خبر داده و گفت که یک تن دیگر زخمی شده است.

با کشته شدن این پنج نفر، شمار کشته‌های صهیونیست‌ها در 24 روز حمله به نوار غزه، به 63 نفر افزایش یافت و شمار کشته‌های نظامی صهیونیست‌‌ها از هفتم اکتبر (15 مهر) 383 نفر رسید که 59 نفر از آن‌ها نیروی پلیس بوده و 10 نفر نیز از نیروهای امنیت داخلی اراضی اشغالی (شاباک) بوده است.

از روز شنبه (15 مهرماه) گروه‌های مقاومت غزه عملیات «طوفان الاقصی» را در دفاع از مسجدالاقصی در برابر اقدامات و یورش‌های صهیونیست‌ها آغاز کردند که طی آن مقاومت توانست به داخل اراضی 1948 نفوذ کند. این عملیات ترکیبی از عملیات زمینی، هوایی، دریایی و موشکی بود و بنا به اذعان صهیونیست‌ها و ناظران، بی‌سابقه‌ترین عملیات ضد اسرائیلی در طول تاریخ اشغال اراضی فلسطین در هفت دهه گذشته بود.

پربیننده ترین خبرها