گزارش العالم از جنایات چراغ خاموش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

دوشنبه 29 آبان 1402 - 11:11

ماشین جنگی اسرائیل که درحال ویران کردن نوار غزه است و هزاران شهید و مجروح و ده ها هزار خانه را تخریب کرده، به موازات آن همزمان در کرانه باختری در حال کشتار و به اسارت گرفتن هزاران فلسطینی است.

العالم فلسطین

بنابر گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در کرانه باختری فلسطین،‌ اگرچه رژیم اشغالگر مدعی است که به دنبال گسترش دامنه جنگ در کرانه باختری و گشودن جبهه جدیدی برای افزودن به شمال و جنوب نیست، اما اقداماتش با سخانش در تضاد است و بسیاری بر این باورند که اشغالگران معتقدند گستردگی حملات نظامی آنها در نوار غزه ، فرصتی برایشان فراهم کرده تا در کرانه باختری هر کاری می خواهند انجام دهند بدون اینکه توجه افکار عمومی بدان جلب شود.

سعد نمر، استاد علوم سیاسی دانشگاه برزیت گفت: رژیم اشغالگر به شدت در حال افزایش اقدامات نظامی خود در کرانه باختری است و این مساله در افزایش دستگیری ها، کشتارها و بمباران خانه ها آشکار است، گویی می خواهد پس از حوادث 7 اکتبر (آغاز عملیات طوفان الاقصی)‌ از مردم فلسطین انتقام بگیرد.

شمار تلفات فلسطینیان کرانه باختری نشان می دهد که این موضوع به حالت انتقام گیری تبدیل شده و رژیم اشغالگر اسرائیل با بیش از 600 ایست بازرسی نظامی، حمله ده ها شهرک نشین مسلح صهیونیست با در اختیار داشتن صد و پنجاه هزار اسلحه به صورت سیستماتیک به فلسطینی هایی که بین شهرها حرکت می کنند، در حال کشتار و جدا کردن کرانه باختری به دور از چشم رسانه هاست.

واصل ابویوسف یکی از فعالان فلسطینی گفت: ما به عنوان مردم فلسطین می گوییم که در این سرزمین ثابت قدم هستیم و به حقوق، اصول و مقاومت خود به خاطر آزادی و استقلال، تأسیس کشور مستقل فلسطینی و بازگشت آوارگان پایبند هستیم.

پربیننده ترین خبرها