گزارش؛ بمباران خانه ای نزدیک منزل خبرنگار العالم در غزه+ ویدیو

يکشنبه 28 آبان 1402 - 23:31

جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه ای در مجاورت منزل مسکونی خبرنگار العالم درغزه را بمباران کردند.

العالم - فلسطين

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه، از بمباران منزلی در مجاورت خانه اسراء البحیصی خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی خبر داد و گفت: بر اثر این حمله خانه خبرنگار العالم خسارت دیده به طوری که مادر همسر البحیصی براثر اصابت ترکش از ناحیه سر زخمی شده است.

وی تاکید کرد: حال اسراء البحیصی و خانواده اش خوب است و فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

خبرنگار العالم در نوار غزه گفت: شرایط غزه به دنبال تداوم جنایت گری رژیم صهیونیستی بسیار غم انگیز است، جنگنده های اشغالگران منزل خانواده صالحه را در منطقه دیرالبلح بمباران کردند، خانه ای که چسبیده به منزل اسراء البحیصی، خبرنگار شبکه العالم در نوار غزه است.

خبرنگار العالم افزود: این حمله منجر به تخریب جزئی منزل خبرنگار العالم و همچنین اصابت ترکش به سر مادر همسر اسراء البحیصی شد.

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه، خاطرنشان کرد، اسراء البحیصی ساعاتی پیش در مقابل بیمارستان شهدای الاقصی در حال تهیه گزارش بود و کمی پیش تر نیز در اورژانس بیمارستان با در حال کار خبری بودیم .

اسراء خاطرنشان کرد که خانه بمباران شده در مجاورت منزلش، متعلق به غیرنظامیان است و فرزندانش هر روز به آنجا می روند و هیچ فعالیت مقاومتی در آن وجود ندارد.

خبرنگار العالم افزود: این خانه چهار طبقه بود که به طور کامل ویران شد و ام حسن ابوطبیخ مادر همسر البحصیی ، مادر معمر ابوطبیخ روزنامه نگار و مدیر فیلمبرداری تلویزیون فلسطین مجروح شد و وضعیت وی وخیم است.

احمد سهمود خبرنگار شبکه خبری العالم در نوار غزه، با اشاره به این که حال اسراء و فرزندانش خوب است، اگرچه در اثر بمباران در شوک به سر می بردند، تاکید کرد که روحیه اسراء بالاست و به فعالیت خبری خود در پوشش تحولات نوار غزه در شبکه العالم ادامه خواهد داد.
خبرنگار العالم گفت: سرمای شدید و کاهش قابل توجه دما در غزه، وضعیت آوارگان فلسطینی را که با کمترین امکانات در چادر زندگی می کنند، بغرنج کرده است.

پربیننده ترین خبرها