آنچه در 7 اکتبر رخ داد؛

سلاخی شهرک‌نشینان برای گرفتن مجوز نسل‌کشی در غزه

سلاخی شهرک‌نشینان برای گرفتن مجوز نسل‌کشی در غزه
سه شنبه 30 آبان 1402 - 12:04

تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی که توسط روزنامه هاآرتص منتشر شده است، نشان می‌دهد که هلیکوپترهای اسرائیلی روز 7 اکتبر فستیوال شهرک "ریعیم" را بمباران کرده و منجر به کشته شدن صدها نفر شدند.

العالم خبر و تحلیل

سیاستمداران و خبرنگاران در ایران، معمولاً رژیم اسرائیل را جعلی توصیف می‌کنند که البته توصیف بسیار دقیقی است. این رژیم بر اساس جعل حقایق بنا شده است، اما با وجود گذشت بیش از 70 سال از عمر این رژیم جعلی، همچنان در حال جعل حتی بدیهیات و هر حادثه‌ای مانند اتفاقات غزه است که در برابر چشمان جهانیان در حال رخ دادن است.

رژیم پس از عملیات طوفان الاقصی اعلام کرد که مبارزان حماس در شهرک‌های مجاور نوار غزه 40 کودک را سلاخی کردند، در شهرک «ریعیم» به زنان تجاوز شده و شهرک نشینان را قتل‌عام کردند و پس حملات گسترده به غزه به سراغ بیمارستان‌ها و پناهگاه‌ها و مدارس رفت و برای توجیه این اقدام ضد بشری اعلام کرد مقر رهبری حماس در بیمارستان شفا قرار دارد و تونل‌های مقاومت زیر بیمارستان‌های غزه کشیده شده است.

این دروغ‌ها از سوی دولت آمریکا رواج پیدا کرد و رسانه‌های آمریکایی و غربی برای توجیه وحشیگری اشغالگری و جنایاتش در غزه آن را نشخوار کردند؛ به بهانه همین دروغ‌ها اشغالگران حملات بی‌امان خود به غزه را ادامه دادند که در نتیجه آن، 5 هزار 500 کودک و 3 هزار 500 زن به شهادت رسیدند و بیش از 6‌هزار نفر همچنان زیر آوار قرار دارند 70 درصد از آنها کودک و زن هستند.

رئیس‌جمهور آمریکا شتاب زده به بهانه همین دروغ‌ها اشغالگران ناوهای هواپیمابر و ناوهای جنگی خود را راهی منطقه کرد تا حمایت مطلق خود را از اسرائیل اعلام کند و چک سفیدی برای نسل کشی که از 46 روز پیش آغاز شده بود، بدهد.

پس از افشاگری‌ها رژیم صهیونیستی، مشخص شد که هدف نیروهای حماس، تیپ نظامی غزه در ارتش اشغالگران بود که نوار غزه را محاصره کرده و آن روز شهرک‌نشینان با حملات هلیکوپترهای اسرائیلی و دستور نتانیاهو و گالانت کشته شدند و نتانیاهو پس از آن حماس متهم کرد.

نتیجه تحقیقات پلیس رژیم اشغالگر این بود که نیروهای مقاومت به هیچ وجه از جشن در شهرک «ریعیم» خبر نداشتند، در حالی که مقامات رژیم اشغالگر از تاریخ، مکان و جزئیات آن آگاه بودند و نه تنها حاضران در جشن، بلکه منازل برخی شهرک نشینان که رهبران ارتش اشغالگر فکر می کردند تعدادی زندانی در داخل آن هستند، بمباران شد که باعث افزایش تلفات شهرک نشینان شد و تصاویر اجساد سوخته و خیابان بمباران شده بیانگر این است که آنها با سلاح‌های سنگین و نه سلاح های سبک مورد حمله قرار گرفتند.

همه دنیا امروز باید دروغ های آمریکا و اسرائیلی را که عامل فجایع امروز غزه است را افشا کند و برای پایان دادن به بازی زندگی انسان‌ها، قوانین بین المللی و ارزش های انسانی اعمال فشار کند و عاملان این فجایع را برای مجازات محاکمه کنند و اگر افرادی مانند نتانیاهو و حامیانش از مجازات فرار کنند، نگرانی وقوع فجایع غزه برای مردم دیگر کشورها نیز وجود دارد.

پربیننده ترین خبرها