کاربران غربی روایت اسرائیلی‌ها درباره بیمارستان غزه را به سخره گرفتند+فیلم

کاربران غربی روایت اسرائیلی‌ها درباره بیمارستان غزه را به سخره گرفتند+فیلم
دوشنبه 29 آبان 1402 - 16:44

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در غرب منتشر شده است که روایت اسرائیلی‌ها درباره بیمارستان الرنتیسی در غزه را به سخره می‌گیرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

طبق روایت اسرائیلی‌ها در زیرزمین بیمارستان تخصصی کودکان الرنتیسی فهرستی از عملیات تروریستی حماس عليه اسرائیل کشف شده است‌.

سخنگوی ارتش اشغالگر می‌گوید: کاغذی که در زیرزمین بیمارستان الرنتیسی در غزه کشف شد، بر روی آن جزئیات عملیات ۷ اکتبر ذکر شده است. اما پس از بررسی‌های دقیق مشخص شد که در این کاغذ فقط نام روزهای هفته از تاریخ ۸ اکتبر تا آخر همان ماه نوشته شده است.

این مساله سبب شد تا آنچه اسرائیل از آن به عنوان دلیل و مدرک علیه حماس معرفی می‌کند، در شبکه‌های اجتماعی مورد تمسخر کاربران قرار بگیرد‌.

.در این ویدئو کاربران غربی به شیوه‌ای طنزآمیز می‌گویند كه آنچه که ارتش اسراییل در بیمارستان الرنتیسی پیدا کرده است، فقط یک فهرست ساده از روزهای هفته است. اسرائیل روزهای هفته را به تروریسم متهم کرد.

در این ویدئو، یکی از فعالان با به‌سخره‌گرفتن مدارک و شواهد ارتش اشغالگر علیه حماس در بیمارستان الرنتیسی، می‌گوید: «به این نگاه کنید، از نظر شما این یک پرده معمولی است. اما حماس از آن به عنوان پس زمینه برای فیلمبرداری از اسرا استفاده می‌کند. این یک سیستم تهویه است حماس از آن برای نفس کشیدن استفاده می‌کند».

پربیننده ترین خبرها