گزارش ابو عبیده از عملیات رزمندگان قسام در جنگ با نظامیان صهیونیستی

گزارش ابو عبیده از عملیات رزمندگان قسام در جنگ با نظامیان صهیونیستی
پنج‌شنبه 2 آذر 1402 - 20:52

ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان قسام در گفتگو با شبکه خبری الجزیره به تشریح دستاوردهای رزمندگان قسام در نبرد با نظامیان رژیم صهیونیستی پرداخت.

العالم - فلسطین اشغالی

ابوعبیده گفت: رزمندگان ما همچنان در برابر حملات رژیم صهیونیستی مقاومت می کنند و از ابتدای حمله به غزه، ۳۳۵ خودروی نظامی نظامیان صهیونیستی را هدف قرار داده اند.

وی با اشاره به حملات راکتی و موشکی مقاومت به اهداف مختلفی در داخل سرزمین های اشغالی خاطرنشان کرد که رزمندگان ما ۳۳ دستگاه خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را ظرف ۷۲ ساعت گذشته هدف قرار داده اند.

ابو عبیده گفت: به تازگی چندین عملیات گسترده را اجرا کرده ایم که به طور قطع به هلاکت چند نظامی صهیونیست انجامیده که مهمترین آن نصب کمین توسط تعدادی از رزمندگان در منطقه التوام در روز سه شنبه یوده است.

وی افزود: رزمندگان ما ظرف سه روز اخیر در چندین عملیات بزرگ تعدادی از نظامیان دشمن را به هلاکت رسانده اند. وی همچنین گفت : در عملیات کمین شماری از رزمندگان ما در منطقه التوام در روز سه شنبه حداقل ۵ صهیونیست کشته شدند.

رزمندگان مقاومت همچنین به نصب کمین برای نیروهای کمکی دشمن اقدام کرده و پس از اجرای عملیات به سلامت به پایگاه های خود بازگشتند.

پربیننده ترین خبرها